25 Şubat 2019 Pazartesi

MEYDAN OKUMA 25. GÜN / A'dan Z'ye

"Alfabe oyunu gibi düşün. A-Z ye sevdiğim şeyler listesi. A denince aklına ilk ne geldi mesela ? Böyle tüm alfabeyi hazırla bakalım."

Yine bir liste günü :))
Açılın ben geldim...

A : Ailem, Arkadaşlarım, Atatürk

B : Beşiktaş, Blog sayfam

C : Cigara :) maalesef

Ç : Çocuklarım

D : Dans etmek ama kendi kendime

E : Etamin işlemek

F : Fırından yeni çıkmış ekmek

G : Gazete okumak

H : Hayal kurmak

I :  Ihlamur bol limonlu

İ :  İyi biri olma çabasında olmak, İncir 

J : J'den bir şey bulan var mı?

K:  Kitaplarım, Kot pantolonlarım

L : limonlu dondurma 

M : Michael Jackson

N : Nasılsın diye içtenlikle soran insanlar

O : Oğullarım ( Oğuz Barkın ve Ozan Deniz )

Ö : Özür dileyebilme yeteneği ( ben de pek kalmadı maalesef )

P : Para sıkıntısı yaşamadığım günler

R : Rakı balık ayvalık

S : Sinop 

Ş : Şiir, Şeftali

T : Türkiyem, Tatilcilik, Timsah

U : Uzaklara kaçma fikri

Ü : Ülkem

V : Vosvos arabalar

Y : Yaz mevsimi

Z : Zeytinli poğaça 

vosvos araba ile ilgili görsel sonucu


8 yorum:

  1. Şimdi incidennotlarda okudum. Bu cevaplar çok güzel. Sizinkilerde çok hoş.

    YanıtlaSil
  2. Alfabe'ye güzel bir bakış olmuş. Bunu olumlamalı cümleler alfabesi de yapabiliriz. Mesela keyif; A/Akşamları gökyüzünü izlemek 😊

    YanıtlaSil
  3. J'den Janjanlı defter aklıma geldi. J'de genelde herkes zorlanmış sanırım. Uzaklara kaçma fikrini çok sevdim ;)

    YanıtlaSil
  4. A'dan Z'ye güzel bir şeymiş yaa. Bundan mim de olur aslında. Çok eğlenceli Keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
  5. vosvos aklıma hiç gelmemişti 😊 çok güzel olmuş emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil