13 Şubat 2019 Çarşamba

MEYDAN OKUMA 13. GÜN

        Bugün görsel zevk günü, bakmaya doyamadığın instagram hesapları ile tanıştır bizi.

Meydan okuma etkinliği devam ediyor. Aslında bugün o kadar yoğun bir gün yaşıyorum ki bu post için çok vaktim olduğu söylenemez. Konu başlığına bakınca instagram sayfası paylaşımı olduğunu görünce çok zorlamaz beni diyerek paylaşım yapmaya karar verdim.

İlk sayfa natgeo sayfası...Televizyonda belgesellerini izlemeye doyamadığımız natgeo instagram hesabıyla da beni büyüleyen sayfadır.




İkinci sayfam discovery..Yine aynı natgeo gibi görselleriyle büyüleyen sayfa.


Ve son olarak canon_photos sayfası...Mutlaka ziyaret etmelisiniz.


Sevgiyle kalın...



9 yorum:

  1. Şahane hesaplar tavsiye etmişsin, tavsiyene sağlık ♥

    YanıtlaSil
  2. Son manzaraya bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. 2.hesaptaki foto çok güzel.Bu arada deneme bloğumu takibe almışsınız.bartutublospot takip ederseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  4. Çok renkli sayfalar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Hepsi şahane. Natgeo'ya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  6. İnstagramı daha çok aile ve arkadaş takiplerine ayırdım

    YanıtlaSil
  7. bi belgesel manyağı olarak ;)) çoook beğendim.

    YanıtlaSil