28 Aralık 2018 Cuma

UZUN ZAMAN SONRA MİM

Bloggerlar Paylaşıyor grubunu hala duymadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz benden söylemesi. Çok tatlı insanlar bir araya gelerek blog dünyasında neler yaptığını birbirimiz ile ve elbette sanal alemin uzandığı her yer ile paylaşıyoruz...
                                       Ä°lgili resim
Bu gruba üye olduğumdan bugüne pek çok güzel arkadaş edindim. Sevgili renkliblogsayfam  beni MİMlemiş. 

2019 yılından beklentilerimi sizlerle paylaşmamı istemiş. Aslında daha önce https://sevdadanyazilar.blogspot.com/2018/12/yilbasi-dileklerim.html  yazımda 2019 dan istediğim şeyleri yazmıştım. Ama söz konusu MİMse tekrar edeyim sizlere...

2019 yılında en çok HUZUR istiyorum insanlık adına. Kimse yatağa aç girmesin, çocuklar ve kadınlar zulüm görmesin istiyorum. Sokak hayvanlarına, ağaçlara kimse zarar vermesin istiyorum. Dünya YAŞANILASI bir yer olsun istiyorum. ÇOK MU ŞEY istiyorum?

Kendimle ilgili kısmına gelirsek ailemle mutlu ve sağlıklı geçirebileceğim bir yıl olsun. DAHA ÇOK GEZELİM, daha çok görelim. PARAmız bitmesin, çoğalsın..EYT çıksın emekli olalım.  BEŞİKTAŞ şampiyon olsun. BLOG sayfam alsın yürüsün. Birileri bende ki cevheri keşfetsin.

Hepimizin gönlüne göre versin ALLAH..( iyi gönüllülerden bahsediyorum elbette)

Gelelim kimleri MİMlediğime...




Hadi KIZLAR sıra sizde :) Sevgiler...

20 yorum:

  1. Beşiktaşın şampiyonluğu dışında ki bütün dileklerine katılıyorum 😁 Selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Herkesin her şey gönlünce olsun
    Mutlu seneler

    YanıtlaSil
  3. Herkesin iyi dilekleri gerçekleşir inşallah :D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir mim olmuş.Sevgiler.

    Bende bloğuma beklerim :)
    https://fatofotofan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Harika bir mim olmuş.Sevgiler.

    Benda bloğuma beklerim :)
    https://fatofotofan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Duaların kabul olsun canım...

    YanıtlaSil
  7. Bütün hayallerinizin gerçek olması dileklerimle

    YanıtlaSil
  8. İnşAllah dilekleriniz kabul olur. Biz cevheri fark ettik başkaları da çıkacaktır. saygılar.

    YanıtlaSil
  9. Hayatımda ilk defa mimlendim 🙈 mutlu oldum kuzum teşekkür ederim. 2019da tüm güzel dileklerin gerçekleşir umarım💕

    YanıtlaSil
  10. Valla çok arkadaş beni dahil etmiş ama ben bu sene yapmayacağım seneye inşallah.

    YanıtlaSil
  11. BLOGLARIN YILI OLSUN KARAKARTAL ŞAMPİYON OLSUN MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  12. İade-i ziyarete geldim :) Umarım tüm güzel dilekleriniz gerçekleşir, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Faydalı bilgiler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Her şey gönlünüzce olsun... :)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bir yıl beni beklesin

    YanıtlaSil
  16. Şu mim işini bir türlü anlayamadım Sevda Hanım. Her halde blog dünyasında yeni olduğum içindir. Saygılar

    YanıtlaSil
  17. Harika dilekler umarım gerçekleşir. Her şey bu yıl gönlünüzce olsun. Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
  18. Harika bir yazı olmuş tüm dilek istek ve arzuları gerçek olması dileğiyle

    YanıtlaSil
  19. yeni yılda umarum herkes mutlu huzurlu gelecekten umulu istek dilek ve arzularının gerçekşesmesi dileğiyle geçmesini diliyorum

    YanıtlaSil