29 Kasım 2018 Perşembe

BUĞDAY EKOLOJİK YAŞAMI DESTEKLEME DERNEĞİNDEN MUHTEŞEM ÖNERİLER

Uzun zamandır facebook üzerinden Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneğini takip ediyorum. O kadar güzel paylaşımları var ki anlatamam. Kendileri ile henüz tanışmamışsanız mutlaka takibe alın ve önerilerini, verdiği bilgileri bir yere not edin. En son yaklaşan yılbaşı için yaptıkları hediye önerilerini görünce bu güzel insanlarla sizleri tanıştırmam gerektiğine kanaat getirdim.  Bakın yılbaşı hediyeleri için neler öneriyorlar;



"Tüketmeyelim, türetelim! 

Yılbaşı için düşünceli, tüketmeyen 10 hediye fikri:


Gelin bu yılbaşında tüketim çılgınlığına kapılıp, gereksiz, ruhsuz hediyeler alma alışkanlığını hep birlikte bitirelim!

İşte ellerinizle yapacağınız, içine ruh katacağınız, hem sizin hem de sevdiklerinizin içini ısıtacak, tüketmeyen türeten yılbaşı hediyesi fikirleri:

*Hiçbir şey vermeyin, ama dünyaları verin: Onun için bir şarkı besteleyin, şiir yazın...

*Bir ay boyunca her hafta kendi elinizle yaptığınız ekmeği hediye edin. 

*Konser, tiyatro bileti alın.

*Yetenekli olduğunuz bir konuda ders verin (Gitar, yabancı dil, bahçecilik…)

*Birlikte çekilmiş fotoğraflarınızdan bir albüm veya takvim yapın ve her fotoğrafın altına, size hatırlattığı duyguları yazın.

*Gitmek istediği bir atölyeye, kampa kaydını yaptırın.

*Sempati duyduğu bir sivil toplum kuruluşuna, onun adına bağış yapın.

*Ekolojik pazarlardaki sağlıklı gıdalarla güzel bir sepet yapın.

*Her ailenin kendine özel yemekleri vardır. Bu yemek tariflerini toplayın ve tahta bir kutu içerisinde sunun.

*Alışverişte kullanmaları için bez çanta dikin (Dikiş bilmeye gerek yok, ihtiyacınız olan tek şey farklı kumaşlar, bir iğne ve iplik.)

Ve hatta en iyisi, bunları yapmak için yılbaşını da beklemeyin..."

Sanırım ben fotoğraflarımızdan oluşan bir takvim yapacağım :))
Siz hangisini tercih edeceksiniz?
Bana yazın olur mu?





7 yorum:

  1. Gerçekten çok hos öneriler ben de ufak bir hediye hazırlıyorum emek verdiğim :)

    YanıtlaSil
  2. ben bir çanta dikmekle başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Tüketmeyen hediye örnekleri çok güzel. Keşke hediye anlayışında yaygınlaşsa bu durum :)

    YanıtlaSil
  4. Fotograf ısı benımde cook hoşuma gitti ama gel gör ki çok fotomuz yok :DDD olan fotolarıda sinirlenip silmişti :/ Yeniden çekinmemiz lazım sanırım

    YanıtlaSil
  5. Hoş bir yazı olmuş , bloğunuzu takip ediyorum sizide bizim aileye beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Güzel önerilerle dolu harika bir yazı takipteyim artık seni de beklerim
    www.birsenle.com

    YanıtlaSil