27 Kasım 2018 Salı

BİTEN BİR MASAL DAHA...

Dünden beri gündeme bomba gibi düşen Acun-Şeyma boşanma davası hepimizin bir şekilde merakını cezbetmeyi başardı. Bir sürü şeyi bırakıp Şeyma'yı Acun'u stalklamaya başladık. Aman nolmuş, kim kime napmış...mış mış mış mış................

ACUN ŞEYMA ile ilgili görsel sonucu

Bitmeyen yorumlar, çirkinlikler, ithamlar...

Ben bambaşka bir yerden bakıyorum bu ilişkiye. Şahsen ben aşka inanıyorum arkadaş. Aşk diye bir şey var ve onun ne zaman ne şekilde kapınız çalacağını bilemezsiniz. Kapıyı çaldığı anda toplumsal statünüz, yaşamınız ne durumdaysa bir karar vermek zorunda kalırsınız. Ya her şeyi göze alıp bu işe balıklama atlarsınız ya da şartlar uygun değil deyip görmezden gelir hayatınıza devam edersiniz. Ve bazen ömrünüz boyunca karşılaşamazsınız bile aşkla.

Şeyma ve Acun. Şartların uygun olmadığı bir durumda karşılaştılar, adam genç kadının güzelliğinden, enerjisinden etkilendi. Kadın adamın sevgisinin büyüsüne kapıldı, hayatına sunduğu güzelliklere alışması hiçte zor olmadı ve boom...Sosyal çevreleri senin benim gibi bir sınıf olmadığından, etraflarında da bu tarz çok fazla durum yaşandığından bir yolunu buldular ve aşklarını yaşamaya başladılar. Öyle ki evli bir adamdan çocuk sahibi oldu kadın. 

Tasvip ediyor muyum? Hayır. Ama anlıyor muyum? Evet.

Acun'un mevcutta devam eden evliliği üzerine de pek çok röportajını dinlemiştim. Kot mağazasında bir anda gördüm ve çarpıldım, Zeynep'i tavlamak için çok uğraştın falan diyordu. Sonra Şeyma için hayatımın enerji kaynağı, onsuz olamam gibi açıklamaları olmuştu. Her fırsatta birbirlerine duydukları sevgiyi, aşkı anlatıyorlardı. 

Ama her şeyin olduğu gibi aşkında bir ömrü var. Hızlı yaşadılar ve tükettiler. Sevgiye, birlikte yaşamaya ayırdıkları zaman azalmaya başladı. Çünkü ortak zevkleri yoktu. Adam düğününde bile karısının önünde put gibi donuk donuk bakmıyor muydu? Ya o adam hep öyle demeyin, instagramda gördüğümüz kadarıyla evinde yaptığı playstation partilerinde bile daha çok eğlendiğini hepimiz biliyoruz.

Bence evlenmeselerdi, Acun eşinden ayrılsaydı ( belli ki kafasında bitirmiş Zeynep'i) ve ikisi arkadaş hatta yakın dost olarak kalsalardı. Birlikte çalışmaya devam etselerdi. Survivor , diğer yarışmalarda stil danışmanlığı yapsaydı, Esat ve Acun gibi kardeş olurlardı. Çünkü Şeyma'da Acun'un istediği her şey var. Kadın sporu seviyor, kadın futbolu seviyor, kadın güzel, kadın enerjik, kadın dünyayı keşfetmeyi seviyor... 

Sosyal medyada, televizyonda, gazetelerde ikisi için yapılan yorumlara bakıyorum da herkes paranın, Acun'un etkisi altında kadına saydırıp duruyor. Az önce bahsettiğim gibi tasvip etmiyorum ama bu kadarına da kızıyorum. Sonuçta evli barklı bir adam gencecik bir kıza hayatında sahip olamayacağı imkanları sunarak, sevgiye boğarak kendine aşık ediyor ve kendi olmazlarının farkında olduğu halde bu duruma sahip çıkıyorsa kadından ziyade adama bakmak gerekiyor bence...

Elbette tanımam, bilmem, İkisi de televizyonda gördüğümüz kadarlar hayatımızda. Ben sadece kendi anlağıma düşen kısmını sizlerle paylaşmak istedim. 

                                       Sizce kim haklı Şeyma mı Acun mu Ben mi?



11 yorum:

  1. Aynı şeyi ben düşündüm bugün millet ne kadar sevindi bu olaya,şaştım kaldım resmen ! Herkes mi işsiz acaba diye düşündüm,kendilerine bakıp etmeden millete yorum yapmaya bayılırlar. Acun aynı şeyi şeyma içinde söylemişti şeyma uğraşmadı hep ben çabaladım demişti. Bence acun hatalı en baştan beri ama hata denilmeyedebilir,biten bir ilişki resmi olmasada gönülden bitmiş.

    YanıtlaSil
  2. Ben şaşırdım.Öyle bir intiba yarattılar ki birbirleri için ölüp bitiyor gibiydiler.Bir yıllık evlilik yetti aşkın bitmesine.Bir çift evlenince herkes neden evleniyorlar diye sorgulamaz, sevmişler der, ama ayrılık olunca nedeni hep merak edilir.Kimse de iki kişi arasındaki ayrılığın gerçek nedenini bilemez. Kavgasız dövüşsüz bir boşanma olmuş.Ama tabii o da göstermelik olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Blogumu takip ettiğiniz için teşekkürler, ben de sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. neden ayrıldılar kiiiii belli diyil yaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu olaya çok şaşırdım gerçekten. Hiç beklenmeyen bir durumdu. Ama bize renkli görünen yaşamların içerisinde kim bilir neler oluyor bitiyor. Bilemeyiz. Hiçbir şey dışarıdan göründüğü gibi değildir.

    YanıtlaSil
  6. Size katılıyorum.. Düşüncelerimiz aşağı yukarı aynı...

    YanıtlaSil
  7. O kadar çok paylaşıldı ki bittiğin şaşırdım ben

    YanıtlaSil
  8. Bence sen haklısın kesinlikle ve kesinlikle ! :)

    YanıtlaSil
  9. Çok çirkin, inanılmaz yorumlar yapıldı. Çocuklarının fotoğrafını koyarak yapılanlar vs. Kim olursa olsun o derece terbiyesizleşemem yahu.

    YanıtlaSil
  10. Sanırım herkes şaşkın para ve gençlik de bir yere kadar bunu görmüs olduk

    YanıtlaSil
  11. Biten evliliklerde olan çocuklara oluyor. çOCUK HAKLI

    YanıtlaSil