1 Ekim 2018 Pazartesi

DOKSANLAR

Doksanlarda yaşayıp Türkçe pop müziğin etkisi altına girmeyen var mıdır? Bence yoktur. O yıllar bambaşka tanıştığımız, ilk gençliğimizin tüm duygularını bı şarkılarla yaşadığımız zamanlardı.

Bugün youtube'da ne dinlesem diye dolaşırken 90'lar pop yazdım ve nerelerden nerelere gittim. Hadi biraz nostalji yapalım.

Orta sondayım. Aşkın Nur Yengi diye bir kız çıkmış. Sevgiliye albümü. Herkes ayrılmammm sarılırım hayallereeeeeeee diye bağırıyor bir yerlerde. Sanırım o yıllardan bu yıllara taşıdığım en güzel kaset sanırım. Hala bile doya doya dinlerim.

                                                       sevgiliye aÅŸkın nur yengi ile ilgili görsel sonucu

Sonra Rafet El Roman'la tanıştığımız zamanlardı. Mecera dolu Amerikaaaaaaaaaa :)) Ama o kasetten dinleyip hala unutamadığımız şarkı nedir? Elbette Sorma Neden...
Muhteşemdi gerçekten.

                                             Ä°lgili resim

Ve tabi Kenan Doğulu. Ben çok büyük hayranıydım kendisinin. O zaman için aykırı sayılabilecek tarzı beni etkilemişti. Şimdi bakıyorum da o günden bugüne Kenan müziği ne kadar iyi yönde değişti.
                                               Ä°lgili resim

Ay benim memleketlim olduğu için ayrıca sevdiğim Soner Arıca. Vefasız, Deniz Gözlüm çok güzel şarkılardı. Kendisini bir kaç kez Fatsa'da Çınar Festivalinde izleme ve dinleme şansım olmuştu. Hala büyük zevkle dinlediğimi itiraf etmeliyim. Ama eski şarkılarını.

                                                soner arıca vefasız ile ilgili görsel sonucu

Bir de Rengin var. O kızın şimdi nerelerde ne yaptığını bilmiyorum. Ancak Sezen Aksu şarkısı olan Aldatıldık bence en iyi onun tarafından yorumlandı. Büyük zevkle dinlemeye devam ediyorum.

                                                 rengin aldatıldık ile ilgili görsel sonucu

Elbette doksanlar hayatımıza çok önemli isimler kattı. Başta Tarkan, Sertab Erener, Levent Yüksel, Harun Kolçak ve bir sürü güzel sesli insan.  Hepsini ara sıra yad etmek, eski şarkılarını dinlemek çok iyi geliyor bana. Siz de yapıyor musunuz arada sırada doksanlar kaçamakları...


12 yorum:

  1. Tuğçe San,Sibel Alaş,Suat Suna,Özlem Tekin aklıma ilk gelenler.90'lı yıllar çok farklıydı gerçekten.
    Hâlâ arada dinleriz o zamanların müziğini.

    YanıtlaSil
  2. 90'lar benim için; hey gidi gençlik heyy:)) zamanı..

    YanıtlaSil
  3. Ah o müzikler. Hayrandık hepimiz...

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle 90 lar dönemi çok güzel şarkılar vardı.
    Ne Zaman dinlesem o yıllara giderim....

    YanıtlaSil
  5. 90 lar ne güzel yıllardı.RafetEl Romanın Sorma Neden şarkısını hala zevkle dinliyorum..
    Diğer yazdıkların da çok zevkle dinlediklerim: ) Takipteyim bana da beklerim😊
    T

    YanıtlaSil
  6. Ah o doksanlar zamanları ne kadar güzel yıllardı şimdiler de o eski müziklerin tadı kalmadı ne yazık ki ama halen dinlerim o eski şarkıları sayende güzel bir nostalji oldu teşekkürler sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  7. Doksanlar deyince içimde bir şeyler kopuyor. Halen daha doksanlı yılların şarkılarını dinliyorum.

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle bir yanım hala 90 larda .... hele aşkının o kasedi ... efsaneydi.

    YanıtlaSil
  9. Eskı şarkılar ve ben gecende ıbrahım erkal dınledım baya bı gecmıse goturdu benı :))

    YanıtlaSil
  10. 90lar güzeldi, samimiydi, şarkıları da güzeldi..

    YanıtlaSil
  11. 90'lar Türkçe Pop a bayılıyorum.Şimdi ki Türkçe Pop yanından bile geçmiyor onların...

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten o yıllarda yaşamak isterdim...

    YanıtlaSil