26 Mayıs 2014 Pazartesi

BURALAR HEP TARLAYDI :)

Ben bloggerda yokken neler oldu bilin bakalım :)

Mesela ben İstanbul'a gittim. Sultanahmet Meydanı ve camii, Topkapı Sarayı, Ayasofya'yı gezdim. Boğazda tekne turu yaptım. Emin önü'de  balık ekmek yedim.

Ama anlatacaklarım gezip gördüklerimden çok yaşadığım sıkıntılar. Mesela Topkapı sarayına girişte bir bilet noktasından geçtik. Öğrenci ve öğretmen grubu olduğumuz için indirimli biletlerimizi aldık. Sonra ikinci kapıdan geçerken ilkinin verdiği bileti diğeri beğenmedi sil baştan bizlerden kimlik istedi. Neyse verdik. Sonra bazılarımızı kapıdan geri çevirdi. Bizde "ona yahu dışarıda indirimli bilet vermişler sana ne oluyor ki" dedik, biraz hır gür çıktı aramızda. Sonra tekrar sıraya gittik. İlk bilet kuyruğuna gittik, bu sefer sıranın sonuna geçin dediler. Metrelerce kuyruk var. "İçerde grup bekliyo" dedik. Neyse zarla zorla öncelik tanıdılar. Bu sefer bilet almaktansa müze kart alalım dedik. Kadın demesin mi " burdan müze kart satamıyorum, diğer kuyruğa gidin"...Ya sabır...ya sabır...Bir şekilde biletlerimizi aldık ve saraya girdik. Orası tadilatta burası tadilatta. Zaten gördüğün göreceğin azcık bir yer. Anamız ağladı...Hürrem bunları göreydi hemen kellerini vurdururdu valla :))

Bütün gözle görünür pisliğine rağmen oturduk balık ekmek yedik. Midemiz de aldı valla. Ohh yarasın...

Adam başı 10 liraya iki saatlik bir boğaz turu yaptık.Etrafa ağzımız açık bakakaldık...İstanbul'un her yeri güzel ama boğaz gerçekten bir başka güzel. Büyülenmiş gibiydim.

Bu hafta sonu da Edirne'ye gideceğim inşallah. Bir aksilik olmazsa onları da size ispitlerim :=)