25 Ekim 2019 Cuma

7. KOĞUŞTAKİ MUCİZE

                                                 İlgili resim

"Hadi sinemaya gidelim" cümlesinin sonucunda kendimizi 22.10 oturumunda bulduk. Salonda bizim ( ki biz 5 kişiydik) dışımızda altı yedi kişi daha vardı. Önceki oturumlarda yer bile yokmuş. Sanırım filmin uzun olması ( 00:45'de bitti) sinema sevenlerin saat tercihini belirliyor. 

Filmin hikayesini gazetelerden, googledan eminim okumuşsunuzdur. Çok ağlayacaksınız hazırlıklı gidin diyenler oldu bana. Çok ağlamadım ama ağladım. Bir baba ve kızın dramatik ve mucizevi hikayesine ağlamayacak anne azdır zaten. Film güzel. Öneriyor muyum "evet". Oyunculukların hepsi çok başarılı. Biz bir tek İlker Aksum ve sonrasında onun ailesinden ( eşi hariç ) pek hoşlanmadık. 

Filmeden çıktıktan sonra ilk cümlem şu oldu. "Hayırlı olsun artık bizim de bir Yeşil Yol'umuz oldu" Tom Hanks'in oynadığı Yeşil Yol filminin Türk izleyicisine uyarlanmış daha dramatikleştirilmiş hali bence film. Kesinlikle özgün bir hikaye değil. En azından benim yorumum bu. Buna rağmen izlenmez mi? İZLENİR. Aras Bulut başta olmak üzere herkes oyunculuğunu konuşturmuş.
Vizyonda uzun kalacak gibi görünüyor. İsterseniz değerlendirin. Bu arada film +13 yaş sınırında.


10 yorum:

  1. Harika flim sizinde ifade ettiginiz gibi hafta sonu izleyicilere bir kişi veya birkaç kişi daha eklenecek muhtemelen

    YanıtlaSil
  2. Yeşil Yol'u çok beğenerek izlemiştim demek yerlisi de oldu. İzlemeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
  3. Film aynı isimli Kore filminden uyarlama ama Yeşil yol benzetmeniz de çok doğru. Birde orijinalini izleyin. Eminim daha çok seveceksiniz :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Fırsat bulup gitmeyi çok istediğim film. Yeşil Yol filmini sevmiştim, yerlisini de severim diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Yeşil yol ile bağlantı kurulabilir mi bilemedim. Evet hapishane ve akıl sağlığı konusunda sorunlu bir insan ortaklığı var ama çok farklı işlenmiş olduğunu düşünüyorum ben...
    Aras Bulut İynemli'nin oyunculuğuna hayran kaldım ben de..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Filmi izleyenlerden benzer yorumlar aldım. Aras Bulut genç yaşına rağmen güçlü bir karakter oyuncusu.

    YanıtlaSil
  7. İlk defa Yeşil Yol’a benzediği yorumunu duyuyorum. Herkes mendilinizle falan gidin diyordu. Sen bu konuya açıklık getirmişsin. Kısa ama dolu dolu bir yazı olmuş 👍

    YanıtlaSil
  8. Şaka bir yana bizimkilerde baya baya duygusal filmler çekmeyi becerebildiler.

    YanıtlaSil
  9. Çukur'un yamacının iyi işler çıkaracağını düşünüyordum bende bakalım teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. dramlar beni fazla etkiliyor, izleyemem sanırım.

    YanıtlaSil