2 Kasım 2017 Perşembe

ÇAY MI KAHVE Mİ ?


Hiç derdim yokmuş gibi sabah sabah çayı mı kahveyi mi daha çok sevdiğimi düşündüm. 
Mesela ben çaysız bir kahvaltı düşünemeyenlerdenim. 
Çay yoksa o kahvaltının keyfi de olmaz benim için. Ama öyle çocuk çayı gibi bakınca İstanbulu göreceğin çaylardan değil. Tavşan kanı. Kırmızı. Miss.

Ama bir eş dost geldiği zaman aklıma çaydan önce kahve yapmak düşer.
Muhabbeti tatlandırmak için Türk Kahvesinin üstüne bir şey tanımam.

Dışarıya gitmişsek, bir şey içmem gerekirse çay tercih ederim. Ama muhabbet koyulaşacaksa mutlaka bir kahve desteği isterim. Ama nescafe ya da makine kahvesi değil. İlla kısık ateşte iyi pişmiş köpüklü sade Türk Kahvesi.

Adım başı karşımıza çıkan kahve mekanlarını da sevmediğimi söylemeden edemeyeceğim. Adını bile söylemekte zorlandığım bin bir çeşit kahve arasından seçim yapmaya çalışırken kendimi sınava girmiş bir öğrenci gibi hissediyorum.

Peki siz de durum nedir? Bir araya gelsek çay mı içeceksiniz kahve mi?




4 yorum:

  1. Kahveyi bir türlü sevemedim:) Çay iyidir.

    YanıtlaSil
  2. Çay alayım ben :) Neskafe ve türevlerini hiiiç sevmiyorum, dediğin gibi sınava girer gibi :) Türk kahvesi arada içerim. Şekerli şekersiz orta fark etmez, yanımdakine uyarım.

    YanıtlaSil
  3. Ben kahveciyim daha cok 😊

    YanıtlaSil
  4. Biz çayla büyüdük ama kahve kültürü on yıla kalmaz çayı geçer. Yine de kahvaltıya kahveyle başladığımı hayal edemiyorum

    YanıtlaSil