15 Eylül 2017 Cuma

BU ARALAR BEN

Bugün sizlere yine son günlerde dinlediğim, okuduğum , izlediğim ve eğlendiğim şeylerden bahsetmek istiyorum. Tavsiye olarak değerlendirebilir ya da beni biraz daha yakından tanıma fırsatı olarak değerlendirebilirsiniz.

Bu aralar en çok dinlediğim şarkı: Mehmet ERDEM / Bir Harmanım Bu Akşam TIK TIK

      mehmet erdem ile ilgili görsel sonucu

Fikret Kızılok'a ait olan bu nostaljik şarkı insan kaç yaşına gelirse gelsin dinleyip sevebileceği tada sahip. Hem depresif hem değil. Tıpkı benim gibi. Bir harmana savuruyor insanı.

Bu aralar okuduğum kitap: Aeden / Azra KOHEN


                             Aeden: Bir Dünya Hikayesi ile ilgili görsel sonucu

Geri dönmüyorlardı! 
Artık niye Dünya'da olduklarını biliyorlardı.
Yaşam enerjisinin bu şekilde yağmalanmasına izin vermeyeceklerdi, ne pahasına olursa olsun ona sahip çıkacaklardı.
Evrende hata yoktu, tesadüf yoktu!
Nihayet anlamışlardı.
İnsan doğulmaz, insan olunurdu.
Masalla gerçeği ayırt edebilecek okurlara...
(Tanıtım Bülteninden)

Bu aralar yediğim en güzel yemek:  Deniz Balık / Mezgit

                             İlgili resim

Tam da balık sezonu başlamışken açılış yapmadan olmazdı. En sevdiğimiz mekanlardan olan Deniz Balık bize harika bir ziyafet sundu. Valla balıklardan sonra parmaklarımı yememek için zor tuttum kendimi. Balığın tam zamanı.

Bu aralar izlediğim en güzel film: AAmir Khan / DANGAL

                         dangal ile ilgili görsel sonucu

Bir baba iki kız evlat. Hayaller, gerçekler, toplusal baskılar. Ama hepsine karşı duran muhteşem bir baba. Mutlaka ailece ama ailece izlenmesi gereken muhteşem bir baş yapıt. Ezilen hor görülen kızların sadece dik duran bir aile ile neler başarabileceğinin muhteşem öyküsü. Hayran kalacaksınız.

Bu aralar en sevdiğim ve en güldüğüm şey: Enis Arıkan ve Ezgi Mola'yı instagramdan takip etmek :))

4 yorum:

  1. Merhaba bende seni takibe aldım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Aeden'i başladım araya başka kitaplar girdi okuyamadım bende. Dangal'ı ailecek seyretmek istiyorum bende. Konusu çok hoş bence.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba..
    İade-i ziyaretinize geldim.Özellikle filmi not aldım. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. seviyorum bu tr yazıları , daha sık gelmeye çalışacağım :D

    YanıtlaSil