3 Ekim 2013 Perşembe

KALP TEMİZLİĞİ

                           
Ancak Allah'a selim bir kalp ile gelenler başka. (O gün) Cennet takva sahiplerine yaklaştırılır. (Şuara Suresi, 89, 90)

Bir kaç gündür sıkıntılıyım...Çok istediğim bir şey var ve ona ulaşmak için Allah'a dua etmekten başka yapabileceğim bir şey yok...Biliyorum ki Rabbim'den istersem O eninde sonunda isteğimi bana ulaştıracaktır.

Benim bu istediğim şey o kadar önemliymiş ki isteyen başka arkadaşlar işi sadece duaya bırakmayıp çeşitli insanlar aracılığı ile oldurmaya çalışmışlar kendi adlarına...Ve oldurmayan Allah oldurmaz misali sadece benim dileğim kabul oldu...Kurban olduğum Rabbim benim duamı kabul etti...

Kalbim temiz...ben biliyordum zaten ama tescillenmesi beni çok mutlu etti hem de çok.............



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder