18 Eylül 2012 Salı

YOLDA DUYULANLAR:))

Dün malum okullu olduk yeni baştan.Küçük 3. sınıf büyük 7. sınıf oldu bu yıl. Dün okul bahçesinde acayip kargaşa vardı.Küçücük çocuklar ki biz onlara yürüyen çantalar diyoruz kendi aramızda:)), acemi veliler, eskiler, öğretmenler, servisçiler vs vs...
Konuşmalar yapıldı tek tek isimler okunarak çocuklar içeri alınmaya başlandı. O sırada bahçe de saç sakal karışmış entel bir abimiz vardı.Kucağında da muhtemelen 2 aylık bir bebek tutuyordu.O sırada sınıfına doğru yürüyen bi ufaklık parmağını uzatarak:



-aa sakalları varrrrrrrr dedi.

Çocuğun annesi adama karşı mahçup olmuş bir vaziyette oğlanı çekiştirirken:

-evet sakalları var,seninde çıkacak yürü!!! dedi...

Ve ben koptum:))



İkinci olay ise şöyle oldu...


Yolda önüm sıra anne ve kız yürüyorlardı.Kız ve anne tombul tombul hatta bıngıl bıngıl denebilecek durumdaydılar.Kolkola yürümekte bile zorlanıyorlardı.Ki yanlarından manken kıvamında kız ile yaşıt başka bir barbie bebek geçti.O esnada anneden vurucu cümle geldi:

-ben seni spora diye yolluyom sen dönerciye kaçıyon!!!


6 yorum:

  1. ayy çok güldüm..Teşekkürler vallahada billahada :):)

    YanıtlaSil
  2. gülmene sevindim..bu aralar seni sevindirmek hayır sayılır:))

    YanıtlaSil
  3. :)) süpermiş ;))
    ne güzel büyütmüşsün kuzucuklarını.. sağlıklı, keyifli ve başarılı bir eğitim öğretim dönemi dilerim size..

    YanıtlaSil
  4. beğenmene sevindim...kuzucuklar adınada teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. hahahaha büyüyünce de dönerciye kaçar belki :P

    YanıtlaSil
  6. Ha ha haaa o sakallı arkadaşım olur bu arada:=))) Kızı bırakırsan dönerciye kaçar ha iyiymiş:=)))

    YanıtlaSil