13 Nisan 2012 Cuma

ŞİŞMAN-LIYORUM


Hızla kilo alıyorum. İtiraf etmeliyim ki son iki günde bunu yüzüme vuran en az otuz farklı insan oldu.
-Sen kilo mu aldın?
İyimser insanlar.Kalp kırmak istemiyorlar.Kilo aldığım apaçık ortadayken inanamamış gibi yapıp "kilo mu aldın?" diye bana soruyorlar.
Şimdi kış çok uzun sürdü ya, hala Balkanlardan Balkanlardan geliyor ya bana da geliyorlar işte.Depresyon olarak, kilo olarak, sessizlik olarak geliyorlar.
Fakat bu geliş diğerlerine hiç benzemedi. Geldi ve kaldı.
Arkadaşımın cep telefonu (Iphone 4S) ile yaptığı hızla kilo aldırma programında ki gibi devasa birşey olmaya başladım. Tamam çocukluğumdan beri hayalim dünyada bir iz bırakmaktı ama kastettiğim bastığım yerde bir çukur oluşması değildi:)
Neyse diyetisyen bir dostum var. Bana oldukça makul ve mantıklı bir sağlıklı beslenme programı hazırladı. Ama yapan kim. Oda bana dedi ki:
-En iyisi sen bana para ver.
E haklı yani. Para versem "o kadar para saydık boşa gitmesin bari" diye asılır yapardık diyeti.
Neyse bilemiyorum ki bunun sonu neye varacak. (obezite üst sınırına mı yoksa açlık grevi şeklinde yapılacak diyete mi)

NOT:Tavsiyelerinize ihtiyacım var!!!

23 yorum:

  1. bira iç güzelim,bahar geldi artık,soğuk soğuk süper gider::)))

    YanıtlaSil
  2. kışın vücut yağlanıyor, yaz gelince verirsin. zaten sıcakta bir şey yenmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz gelse bi güzellik yapacam da,yaz gelmiyor ki:=)

      Sil
  3. yanlız deyılsın bende varım yanında banada herkez kılo almışsın dıyor sankı ben kendımı bılmıyorum yaaaaaaaa ama kılo veremıyorum çok sınırlerım bozuk ınalılmaz yanı sen doktora gıt banada yardımcı olursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim önce hamle yaparsa paylaşalım pınarcım..
      olmadı survivor'a başvururuz.2 ay elenmezsek dal gibi oluruz:)

      Sil
  4. Bira sindirim dostudur, göbek yapan fazla tüketim ve yanında yenilen abur cubur , tabi metabolik etkenler de söz konusu. Siz bayanlar yaza güzellik yapıyorsunuz zaten hep :D kışın neden şikayet edilmez , meraktan soruyorum efendim,kızmayınız :D Şeker hastaları ve kalp hastlarına vs ameliyat öncesi hızlı kilo verdirmek amacıyla uygulanan lahana çorbası diyeti vardır,hızlı kilo verirsiniz .Tabi, diyetler ,kürlerin ana kuralı :" yarın başlamayın,şimdi başlayın" :D Bir de ,bir ay boyunca şekeri çıkarınız-azaltınız efendim, başta çikolata ve kola gibi metabolizmada yakılmayan ve depolanan şeker oranı fazla olan gıdalar yani . Bu bile yardımcı olur,göreceksiniz.Kendi yapacağınız çok şeker kullanmadan yapacağınız sütlü tatlılarla ihtiyacınızı giderebilirsiniz. Tabi,hareket . Oblomov topluma uymayın,merdivenleri kullanın ama yürümeyenleri :D Hayatın her anında hareketten kaçınmayın , bu hem kilo hem de sağlıklı ömrün anahtarıdır der,saygılar sunarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana kocaman TEŞEKKÜRLER....
      Anladığım kadarını ciddiye alacağım söz:=))

      Sil
  5. Bak ben de yediklerime dikkat ediyorum, iki ayda beş kilo gitti ve o kadar hafifledim ki anlatamam. Yalnız değilsin, hadi başla sen de.

    YanıtlaSil
  6. Ben ciddi kilolu olanlardanım.
    Bende yaklaşık 2 haftadır kendi çapımda birşeyler yapıyorum.
    Gören süzülmüşsün diyor :)
    Moral mi veriyorlar, gerçekten de verdim mi bilmiyorum.
    2 hafta basküle çıkmak yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dukan diyetimi yapsam?
      sen kafaya koymuşsun bir kere halledersin.
      Ama bende başlamalıyım..hemde HEMENNNNNNNN

      Sil
  7. kel'in ilacı olsa kendi başına sürermiş. Birkaç ay önce diyetisyenle 8 kilo verdim, sigarayı bıraktım, 5 kilosunu geri aldım. kalan 3 kilo içinde uğraşıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU YAZIYI YAZINCA GÖRDÜM Kİ GERÇEKTEN YANLIZ DEĞİLMİŞİM.
      SEVGİLİ BLOG DOSTLARI İYİ Kİ VARSINIZ.
      ŞİŞMANIM AMA MUTLUYUM NOKTA COM:=))

      Sil
    2. Fincan'cım beraber başlayalım bu zorlu mücadeleye.
      Gaza gelirsek başarabiliriz. (gaz kilo yapar mı ki:=))

      Sil
  8. Ayy arkadaşım inanmıyorum sen kilo mu aldın? Neden acaba her sabah en az 2 tane yediğin haşhaşlılar yapabilir mi acaba:=)))) Seni seviyorummmmm:=)))

    YanıtlaSil
  9. Sevdacım bi kere diyet demiyelimde sağlıklı beslenme işi kafada biter..Hamilelik ve sonrasında yaklaşık 20 kg almıştım( 11 sene önce, bugünede gelicem ama :) ) Bir gün sabah kalktım ve dedimki kilo vericem..yaklaşık 5 ay sonra 49 kiloyu gördüm..2 sene sonra verdiğim kiloları tekrar özenle aldım..Sonra yine karar verdim , yine kilo verdim..Eeeee anladık şimdi nasılsın dersen şu anda düşünme aşamasındayım :):):)

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle sağlık yönünden düşünmek gerekirse; Troid bezleriyle alakalı olabilir mi? zira "hipo troid" kilo aldırır:(
    Psikolojik yönü de olabilir,şayet böyle olduğundan eminsen merak etme bu bir süreç..geçer.
    az ve sık yemeye çalış zira çok ilerde istesende kilo vermen güçleşiyor.
    Sen,şu anki durumundan mutluysan ve bunun geçici olduğundan da eminsen yeee gitsin:)
    bizlerin fikirlerinden ziyade sen kendini kendin daha iyi bilirisn:)sağlıkla kal mutlu akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen psikolojik.Kış uzun sürdü ya ondan ondan( bu bu işin kandırmacası)

      Sil
  11. Efenim mimsel mevzularınız sizi bekler :):) öhömmm..................

    YanıtlaSil
  12. 34 yaşındaysan ve tombişsen...hayat harbiden zor...Sana bir ben lazımım bir de sen...ZAYIFLAMA FORMÜLÜ:istek+disiplin+diyetisyene para...he..he..he...bekliyorum...

    YanıtlaSil