25 Eylül 2017 Pazartesi

EVET HAYAT KISA


umutsuz ile ilgili görsel sonucu

Umutsuzluk hiç yakışmaz bize
Hele sessizlik hiç.
Gülümsemediğin var mıdır senin
Gülümse hadi canını yediğim.

Yüzüne düşen bin parça oluyor neden?
Kalbinde bir çığlık var duyuyorum.
Seninle aydınlanıyor benim her sabahım,
Yapma yaşam sebebim.

Oluyor mu böyle ,
Sen sus pus günler uzun.
Gözlerin şarkı söylemez olmuş,
Ses ver ister do ister la ama susma.

Ahh sevdam, içimde ki çocuk
Aynada göremedim bugün seni.
Biliyorum kaçıyorsun benden, 
Bıktın mı sen de bu debelenmeden.

Hayat kısa kuşlar uçuyor, diyor ya şair
Evet hayat kısa 
kuşlarda uçuyor.
Peki ne olacak şimdi?
                                                                           Sevda/ Yalova / 25.09.2017

NOT: Görsel link http://www.fotokritik.com/arama/umutsuz/1


5 yorum:

  1. Evet hayat kısa. Umarım kısa olan şu hayatta uzun ve mutlu anlar yaşarız.Hem de dolu dolu yaşanılmış.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım çok güzel yüreğinize sağlık:)Hayat kısa değmez bir kıza demiş duvar yazısında bir şairde:)

    YanıtlaSil
  3. şiir çok güzel ben de aldım takibe sizi görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. Evet, hayat kısa. Şimdi ne olacak? Galiba biz bu sorunun cevabını düşünmüyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Iadei ziyaret ediyorum =) ben de sizi takibe aldim,sevgiler

    YanıtlaSil