BİLEMEDİM NE YAZAYIM




"Sanki nedir bir sonbahar yağmurunun anlamı,

Bir kadın bir pencerede yalnızken…"

                                                             Edip Cansever


En çok ne yi özlüyorum biliyor musun Aslı? En çok dostluğu özlüyorum. Hiç korkmadan sırtını dayamayı bir başkasına. Anlatabilmeyi içindekileri ve ağlamayı onun yanında. Yok şimdi öyle şeyler. Her şey mekanik. Sen yoksun. Ağlayacak omuz yok.
Yalnızım bu aralar. Sorun senin de diğerleri gibi gitmiş olman değil. Sorun benim gelememiş olmam. Kendime değer verememiş olmam. Sararan yapraklar gibi ağacın dalından düşmüşken kendimi hala dalda salınan o yeşil yapraklar gibi sanmam. 


Ne bileyim. Yazmak istedim. Blog sayfasına değilde sanki senin hatıra defterine yazarmış gibi. Biliyorum anlarsın beni anlatmasam da....
  
"Yağar ki sokaklarda bir uzun yağmur 
Islanırım ıslanırım, anlamam..."

Özdemir Asaf

NOT: Görseller Bir Sen Eksiktin Ayışığı Facebook sayfasından alınmıştır.



Yorumlar