14 Kasım 2016 Pazartesi

SON BİR HAFTAM :))

Sayfada yazmaya fırsat bulamadığım doğrudur.
Bu aralar hayatın akışına bir kaptırdım kendimi sormayın gitsin.
Neler yapıyorum diye sorarsanız, malum çocukların sınav dönemleri evde iki erkek annesi bir kadın olarak biraz lise biraz ortaokul dersleri ile boğuşuyorum.


Evde çok sıkılırsam kendime kaçamaklar yaratıyorum. 
7 Kasım'da çok sevdiğimiz hocamız Haydar Kılıç tarafından organize edilen  Seslerin Buluşması konserine gittim.
Farklı ülkelerden 4 sanatçı, 3 gitar bir bağlama. Tek kelime ile kulaklarımızın pasını sildiler.



Sonrasında 10 Kasım'da düzenlenen Atatürk'ü anma gecesine katıldım. Trt sanatçısı Gülcan Kaya Aral türkülerle şarkılarla Atatürk'ü anlatan muhteşem bir geceye imza attı.


11 Kasım'da  tavan yaptık. Yalovamız müziğe doydu. Ezginin Günlüğü grubu geldi. Hüsnü'süz çok içimize sinmese de şarkılar, şarkıların götürdüğü anılar tek kelimeyle muhteşemdi.


Tek sorun ücretsiz yapılan bu konser için ayrılan salonun küçük olmasıydı. O kadar kalabalıktı ki bir çok insan salona giremeden geri döndü. Aslına bakarsanız bizde ilk anda kapı dışında kalanlardandık. Ancak bekledik , içeriden kalabalıktan bunalıp çıkanların açtığı boşluklara yerleştik. Eğlendik mi? Evet çok eğlendik.

Hepinize dolu dolu geçecek bir sonbahar diliyorum...






Hiç yorum yok: