HAYATI SEVMEK İÇİN BAHANE ÇOK

Bu aralar deli gibi Zerrin Özer dinliyorum. Her şey Seninle Güzel.. Sonbaharın sesi bence genç Zerrin Özer.

Sonra kitap okudum bu aralar bolca... Arkadaşım, meslektaşım, yazar Ayla Koca'nın iki kitabı.
Kayıp Ruh Yitik Beden ve Kayıp Kurban... Eğer kitap okumayı seviyorsanız Ayla'nın kitaplarından başlayabilirsiniz.

Yazın artık bitmiş olmasına hazır değilim henüz. Daha yıllık izne bile çıkmadığım düşünülecek olursa pek haksız sayılmam aslında. Şöyle kumsalda uzanıp bedenimi denize, güneşe, sakinliğe teslim edemedim. Bir de baktım Ekim gelmiş. Şurada kışa ne kaldı.

Ama olmaz beni rengarenk yazdan kimse bu kadar kolay ayıramaz. Bakın internette dolanırken ne buldum. TIK TIK

Renk İkindileri sayfasında gördüğüm bu resimler çok hoşuma gitti. Kesinlikle çok mantıklı bir fikir. Hergün kombinlerimizi çiçeklerle renklendirebiliriz. Baksanıza;





Tabi en güzeli size hergün rengarenk, tazecik çiçekler alacak bir sevgili bir eş sahibi olmak :))



Yorumlar

Yazdan Kalan dedi ki…
Biz de çiçek kültürü çok yerleşmemiş. Çiçekçiden bir demet kasımpatı alıyorum. Hemen aranjman yapmaya, süslemeye çalışıyor. Üstüne de bindiriyor fiyatı. Lastikle ver mutlaka birine hediye olarak götürmem mi gerekiyor, evdeki vazoya alıyorum. En iyisi köylü pazarlarında satılan nergis ve sümbüller.