YEŞİL VADİ BİZİMDİR YÜRÜYÜN TELLİOĞULLARI :)


Yalova Burhaniye Köyü sınırları içinde harika bir dinlence yeri keşfettik. Yeşil Vadi Alabalık tesisleri. Tesisin sahibi daha önce bir gazeteye verdiği röportajda "Taşköprü’den 16 km Yalova’dan da 20 veya 25 km uzaklıktayız. Sağ olsun misafirlerimiz eksik olmuyor ama buradaki amaç sadece bir şeyler satmak para kazanmak değil insanların bu kargaşa hayatından kurtulup şurada zaman geçirmesi. Ben bu ahşaptan yeri yaparken hayallerimi gerçekleştirdim memleketime döndüm ben Karadenizliyim ve burada da bu havayı görüyorum. Dışarısı da 150 kişi içeride 70 kişiye kadar ağırlayabiliriz. Doğayla iç içe ahşap localarımız var gelen misafirlerimiz huzur dolduklarını ve mutluluğun tanıda vardıklarını söyleyerek ayrılıyorlar mekanımızdan bu bizim için en büyük gurur ve mutluluk kaynağı oluyor. Ben buradan bütün Yalovalılara sesleniyorum Yalova birkaç sokaktan veya dükkandan ibaret değil Yeşil Vadi sadece bu gizli güzelliklerden birisi, ben Yeşil Vadi’de hepinizi görmekten mutluluk duyarım” demiş.

Valla bizzat gitmiş, balık yemiş, kuymak yemiş biri olarak şunu söylemeliyim ki tek kelime ile süper bir yer.  Bir kere adamlar Atatürk sevdalısı. İçeride Atatürk'ün resminin olmadığı alan yok. Beşiktaş'lılar. Fiyatlar uygun. Güleryüzlüler. Doğa zaten muhteşem.
En iyisi ben susayım siz resimlere bakın..







Yorumlar

Turgay Aksoy dedi ki…
Yeşil Vadi' yi kaptırmayın :) Çok güzelmiş. Elinize sağlık.