İMZALI KİTAP MUTLULUĞU

İlk kitabı sonrasında kendisiyle röportaj yaptığım arkadaşım, meslektaşım Ayla Koca'nın ikinci kitabı raflarda ki yerini aldı.
Fantastik bir hikaye ile merhaba dediği kitap dünyasında şimdi gizemli bir cinayetin peşinden koşturuyor kitapsevenleri.

Kitabın arka kapağında;

"Dünyada uyanmamak üzere, bilinçli bir uykuya dalmıştım. Karanlığın içinde korku ve merak içinde bekliyordum. Beni çağıran sesin yanına vardım. Usulca benimsedim bana bahşedileni.

Kurbanın gözleriydim. Son çırpınışında, son yakarışında, son soluk alışında yanında ben vardım. Onunla öldüm. Fısıltılar eşliğinde bir şeyler anlatıyordu bana. Bir şeyler anlatıyordum kendime. Son arzumu dillendiriyordum.

Şimdi kalbimi mi dinleyecektim, vicdanımı mı, yoksa kurbanları mı? Peki ya kurbanlar yalan söylüyorsa, bu hikâyede asıl kurban katilse?"

"Sükûnet bozulmuyorsa, sessizlik bir ipucudur." (Tanıtım Bülteninden) diyor Ayla Koca.

Bu hafta sonu bir avm de düzenlenen kitap imzalama gününde kendisini ziyaret etme şansım oldu. İlk kitabı üzerinde biraz sohbet ettik. İkinci kitabı okuduğumda fikirlerimi kendisi ile paylaşacağıma söz verdim. 


Siz de kitap dünyasına yeni adım atmış, bu konuda yeteneği olan, hayallerinin peşinden koşan bir genç yazarı desteklemek isterseniz ilk kitabı olan Kayıp Ruh Yitik Beden ve ikinci kitap Kayıp Kurban'ı almanızı tavsiye ederim.

Hem hamili kişi yakınımdır. Blogger torpili olsun...

Yorumlar