ZOR GÜNLER

Ne kadar zor günlerden geçiyoruz milletçe. Kurtuluş Savaşı'nda her yanımızı sarmış olan düşman ordularından sonra sanırım en korkunç zamanlarını geçiriyor Türkiyem.
Dıştan ve içten her yanımızda düşmanlar, hainler. Kendi meclisini kendi vatandaşını vuracak kadar gözü dönmüş terör örgütleri, yıllardır kabusumuz olan bölücü terör, vatan hainleri, dış dünya güçleri derken yanıyor, yanıyor, yanıyoruz.
Kalbimiz yanıyor.
Vicdanımız yanıyor.
Analar yanıyor.
Babalar yanıyor.
Gençler yanıyor.
Umutlar yanıyor.
İyi niyetler yanıyor.
İnsanlık yanıyor.
Hepimiz yanıyoruz.

Peki umutsuz olmalı mıyız?
Bilmiyorum. Çoğu zaman oturup düşündüğümde içinden çıkılmazmış gibi geliyor bana. Sanki artık toparlayamayacakmışız gibi.
Olmazmış gibi.

Ama sonra meydanlara bakıyorum. Sessiz bir çığlıkla sokaklara dökülen insanları görüyorum. Tankların önüne siper olan yürekleri. Vatan sağolsun diyen anaları,babaları,eşleri.
Tarihimize bakıyorum. Küllerinden doğmuş bir Cumhuriyetin evladı olduğumuzu hatırlıyorum. İçimde yeniden kuşlar uçmaya başlıyor.


Biliyorum bitecek. 
Elbette yeniden yeşerecek umutlar. 
Yeniden başlayacak güzel günler. 
Ama ne olur bir an evvel...

Yorumlar

Asena Değerli dedi ki…
Biz Türkiye Cumhuriyetiyiz. Cumhuriyetimize sahip çıktıkça ümidimiz hiç bitmez. Ne saltanatlar bitti bu da bitecek elbet.
Tülay gürdal dedi ki…
Merhabalar.. Umudunuzu sakın yitirmeyin.Zira Türk milleti dünya döndükçe hep var olacaktır! Bunu sakın aklımızdan çıkarmayalım... Sevgiler.
Evimin Güncesi dedi ki…
Sorma canım batısı ayrı doğusu ayrı bizim güzel vatanımızı yok etmeye çalışan lar emellerine ulaşamazlar biz ne araba ne avrupalı ya benzemeyiz ne kadar ayrı dursak da vatan için veremeyeceğimiz yoktur bunu 15 temmuzda gösterdik dünyaya vatan ve iman gücü yeter bize yeterki canlar yanmasın ocaklar daha fazla sönmesin umudumuzu kaybetmeyelim.