HEYOOO


Blog yazmaya bir hevesle başladığımda başıma neler gelebileceğini, birileri ile dostluklar kurabileceğimi,yazılarımın şiirlerimin hiç tanımadığım insanlara bu denli ulaşacağını tahmin etmemiştim. Blog sayfam sayesinde şimde facebook, instagram ( bikalbimvarkocaman) üzerinden muhabbet halinde olduğum blogger dostlarım var. 
Yine blog sayesinde bazı firmalarla reklam çalışmaları yapma şansım oldu. Bana denemem için ürünler gönderdiler.  Deneyip düşüncelerimi paylaşma imkanı buldum. Bazen hiç ummadığım anda kargodan hediye paketleri aldım. Öyle çok kıymetli şeyler değiller ama insan mutlu oluyor işte :))
Şimdi de blog dünyasına girince tanıştığım Hürriyet Bumerang sayesinde ilk reklam kazancımı aldım...Tam 60 TL.. :))


Yorumlar

tokideki ses dedi ki…
Güle güle kullan paranı inşallah daha nice kazançlar kazanırsınız. Çünkü blog yazmak gerçekten de emek isteyen bir uğraş, bu uğraşin karşılığını maddi ve manevi alınca insan gerçekten de çok mutlu oluyor. ;)
Handan dedi ki…
Allah bereketini arttırsın :D
Sena Dursun dedi ki…
Bol bereketli kazançlar
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
çok teşekkürler...
Gezgin Kova dedi ki…
Çok güzel daha çok kazançlarınız olsun.
Gezgin Kova dedi ki…
Çok güzel daha çok kazançlarınız olsun.
ANNEKIZ dedi ki…
Aslında gecen gece geźinirken okumustum sizi.simdi yorum yapayım dedim.Allah bereket versin .tebrik ederim sizi.