HAYRAN OLDUKLARIM

Facebook'ta öyle çok fazla sayfayı takip ettiğim söylenemez. İlk başladığım zamanlar bende herkes gibi sürekli şarkı türkü paylaşıyor ve Facebook'un sadece bu işe yaradığını düşünüyordum :=)

Sonra biraz öğrenince bunun aslında keyifli birşey olmadığı aksine kimsenin paylaştığı şarkı ve türküyü dinlemediğimi farkettim. Resimler falan derken Facebook artık benim kendime ait bir dünya olmaya başladı.

Başka sayfalarla etkileşim kurmaya başladım. Bir müddet takip ettim. Sonra hepsinden sıkıldım. Şimdi sadece "Bir Sen Eksiktin Ayışığı" adlı sayfayı takip ediyorum. Harika görsellerle birlikte harika şiirler, anlamlı sözler paylaşıyorlar. Sayfanın yöneticisini tanımıyorum. Kim olduğunu bilmiyorum ama kesinlikle şiirden edebiyattan dünya gündeminden anlayan birisi. Hepinize tavsiye ederim.

İşte o sayfadan görseller ve sözler:





"Bir insan isterse, size sesiyle sarılabilir."
İlhan Berk

"Her rüzgarda otlar gibi eğilip bükülürsen, dağlar kadar olsan bile, bir ota değmezsin."

Mevlana





"Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan, düşündükleri ağır geliyor mesela."
Octavio Paz



Yorumlar

kadriye dedi ki…
Çok hoşMuş. Özellikle alıntılar
deeptone dedi ki…
güzelmiş ivit. baksanaaa, blogumda sağda feysim var, ordan gelsene hadii, ayrıca, bak burdaki bütün blogçular feyste bikaç grup kurduk orda da paylaşıyoz yazılarımızı. hadi gelseneee :)
deeptone dedi ki…
ya baksana, dur feyste arkadaşız zaten de ya baksanaaa, şu face gruplarımıza gelseneee:

blogger derneği
blog/yayın paylaşımı
blog atlası
bloglu yorum.

:)
Siyah kuğu dedi ki…
çok güzel bazen face beni boğuyor:(