SERGİMİZ VAR

Yalova sağlık çalışanları olarak  "Yaşamak Sanattır" sloganıyla yola çıktık ve sağlık çalışanları el emeği sergisini açtık. Sergide goblenden takıya, yağlı boyadan resimden kara kalem çalışmalara, maketten  tığ işi el ürünlerine kadar bir sürü el emeği göz nurunun arasında etamin Atatürk portrem ile ben de yerimi aldım. Yalova Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Dr.Ünal Küçükyılmaz'ın açılışını yaptığı sergiyi cuma gününe kadar ziyaret edebilirsiniz. Sergi devlet hastanesi 4. katta :)



Yorumlar

Handan dedi ki…
Ellerinize sağlık. Atatürk portren ve sen harika gözüküyorsunuz :)
sezer eser perker dedi ki…
Devlet hastanesinde, çalışanların katkılarıyla düzenlenen bir sergi ne güzel fikir. Tebrik ediyorum.
Evimin Güncesi dedi ki…
Bloğunuzu yeni gördüm sağlıkçı olarak sağlık çalışanlarını bu güzel etkinliğinden dolayı kutluyorum emeğinize sağlık.
Ellerine sağlık güzel olmuş.Benim blog adresimede beklerim.
Necla Solen dedi ki…
Ellerine sağlık güzel arkadaşım... Böyle etkinliklerde her zaman varım...