AZCIK ADAM OLUN LAN 2

Yazmak yazmak yazmak istiyorum. Hiç durmadan hiç susmadan, kusa kusa yazmak istiyorum. Bazı adamların (?) bazı kadınlara yaptıklarını haklı görenlere meydan dayağı atmak istiyorum.

-Vay o saatte dışarıda ne işi varmış.
-Açık saçık giyinmeseymiş.
-Kuyruk sallamasaymış.
-Gülmeseymiş.
-Bakmasaymış.
-Yürümeseymiş.
-Kadın olarak doğmasaymış.
-Tek başına dolmuşa binmeseymiş.
-Okumak için anasının babasının dizinin dibinden ayrılmasaymış.



Biliyor musunuz İslam'da tesettür ilk önce erkeklere gelmiştir. Nur Suresi 30.ayet der ki:

 Yaşar Nuri Öztürk(24/NÛR-30: Mümin erkeklere söyle: Bakışlarını yere indirsinler. Cinsel organlarını/ırzlarını korusunlar. Bu onlar için daha arındırıcıdır. Kuşkusuz, Allah, yapmakta olduklarınızdan haberdardır.) 

 Abdullah Parlıyan(24/NÛR-30: İnanan erkeklere söyle, gözlerini kendilerine helal olmayandan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar, bu hareket daha temiz ve daha erdemlidir sizin için. Şüphe yok ki, Allah ne işlerseniz hepsinden haberdardır.)

Sonrasında kadınlara gelmiştir. Gözlerini haramdan sakınamayan adamlar (?) sokakları bizlere yaşanmaz mekanlar haline getirmeye çalışıyorlar. Sokaklar yetmiyormuş gibi evlerimizi, hayatlarımızı, okullarımızı, bulunduğumuz her yeri bizlere hapishane yapmaya çalışıyorlar. 
2016 yılının 2.ayı bitmek üzere ve erkek terörüne kurban giden kadın sayısı bugün itibari ile 21. 

2015 = 219
2014 = 286
2013 = 227
2012 = 141
2011 = 125
2010 = 200

ve böyle devam ediyor. Öldürülen kadınlar için oluşturulan Anıt Sayaç sayfasında tek tek isimleri var. 

Bir kadına sırf yalnız diye, sırf ben öyle anladım diye, sırf canım çekti, bir anlık aldandım diye saldırmak, tecavüz etmek nedir ya? Bir başkasına zorla saldırmaya sen kendinde nasıl hak görüyorsun? Hadi benden korkmuyorsun Allah'tanda mı korkmuyorsun?
Ne diyeyim Rabbim hepinizi ıslah etsin.



Yorumlar