DOĞDUĞUM EV


Burası Ordu Akkuş'ta benim doğduğum ev.
Hala duruyor ama kullanılmıyor.
Sağlık ocağının eski tip lojmanı. 
Eskiden etrafı bomboş olan lojman şimdi hastane bahçesinde atıl kalmış. 
Yıkılmamış.
İlçenin göbeğinde hala beni bekliyormuş gibi.
Bahçeye ilk girdiğimde çok etkilenmedim ama basamaklardan çıkıp kapıya dokunduğumda içeride yeni doğmuş, ağlayan kendimi duydum.
Her şey bizden bir iz taşır. Dokunmak hissetmek lazım.
Ama keşke doğduğu gibi tertemiz kalabilse insan.
Bebek doğup insan olmak ne kadar zor...

Yorumlar

Şeplali Şeplali dedi ki…
Gerçekten bebek doğup insan olmak zor. Hele ki günümüzde. Sevgfiler
ATAHAN İLE HAYAT dedi ki…
canım ya çok duygulandım ben...
Handan dedi ki…
Benim doğduğum ev de yıkıldı yıkılacak duruyor, çok hüzünleniyorum o halini gördükçe...
gooogoook dedi ki…
Oldukça etkileyici bir duygu olmalı, bir yerde hala ayakta durması mutluluk verici olsa gerek. Hep öylesi saf ve temiz kalmak aslında zor değil, sadece hatalara ve günahlara odaklı yaşadığımız için, temiz değilmişiz gibi yaşayabiliyoruz. Oysa insan özünde çok temiz nasıl olmayalım ki, yukarıdan ve en merhametlinin yanından geliyoruz. Hatalarımızın üzerinde çokça durmadıkça temiz yanlarımızda bizlere gülümsüyor, ama bahsini ettiğimiz anlamdaki "İlk Fabrika Ayarlarındaki Saflık" işte onu ben hepimiz adına diliyorum, birgün muhakkak ve mecburen;)!
sevdicann dedi ki…
Ordu akkuş bilirim.insan doğduğu anılar biriktirdiği yere gidince bir hoş oluyor. .
Siyah kuğu dedi ki…
benim doğduğum ev duruyor....
Yazdan Kalan dedi ki…
Boğazım düğümlendi. Ben de doğduğum köy lojmanını gördüğümde adeta sarsılmıştım. Harabeye dönmüştü...
Hayat Bilgisi dedi ki…
Hem hüzün hem sevinç..İnsan olmak,büyümek zor gerçekten.