SOSYAL MEDYA MENSUBU


Sosyal medyanın bizi esir aldığı çağımız, hızla makineler arası sosyalleşmeyi, sanal bir dünyada var olmanın verdiği dayanılmaz özgürlüğü gittikçe arttırmaya devam ediyor. Hepimiz gerçek benliklerimizin yanında birer sanal dünya benliğiyiz artık. 
Mesela ben o kadar çok seviyorum ki sosyal medyayı. Günün büyük bir bölümünde takip ediyorum herşeyi. İnstagramda varım (sevdacunlu), facebookta varım,twitterda varım,bloggerda varım. Okumayı, resim paylaşmayı, anı bir haberci gibi başka insanlarla paylaşmayı seviyorum.
Facebookta sıklıkla karşıma çıkan anketleri yapmayı seviyorum. Eğlenceli geliyor bana. Facebookun hakkımızda ne çok şey bildiğinin, aslında farkında olmadan kendimizi nasıl ele verdiğimizin de birer kanıtı oluyor bu anketlerden çıkan sonuçlar.
En son yaptığım anketin sonucu: İŞTE BEN dedirtecek kadar doğru.

Yorumlar