mahmureninsanatevi / BU YILBAŞINDA İYİ BİR ŞEYLER HEDİYE EDELİM Mİ?

instagramda takılmayı çok seviyorum. İnsanların paylaşımlarını, güzel fotoğrafları incelemek diğer sosyal medya alanlarından daha çok ilgimi çekiyor.
#instagram da gezerken " mahmureninsanatevi " adında bir sayfa dikkatimi çekti. Çok güzel el işleri vardı. Baktıkça bakasım geldi. Sonrasında çok beğendiğim kedili yastıkların altına bir yorum bıraktım. Ve kısa süre içinde de cevap geldi. Sonra Mahmure hanımla birbirimizi faceden ekledik. Ve bana bu sanat evinin kuruluş amacından bahsetti.


Mahmure hanım hiç dikiş bilmediği halde ihtiyacı olan insanlar için ben ne yapabilirim demiş ve tamamen amatör duygularla üretmeye başlamış. Sayfasını takibe aldığınızda göreceksiniz zaman içinde acayip ilerleme kaydetmiş. Sadece atölyesinde ürettiği bu ürünler ile ihtiyaç sahibi pek çok ailenin derdine derman olmuş. Siz de ufakta olsa bir yardımda bulunmak ve sevdiklerinize özel hediyeler almak isterseniz instagramda #mahmureninsanatevi ni bulmalısınız.

Satışta yer alan ürünlerden sizler için derlemeler yaptım, umarım beğenirsiniz.








Yorumlar