KAHVALTILIK EKMEK KIZARTMASI VE DOMATES SOSU

Bu aralar yine mutfakla aram iyi. Yapayım yedireyim istiyorum. Tabi her zamanki gibi 24forkitchen kanalının benim bu iştahıma katkısı büyük.
Akşam televizyonda italyan mutfağından sizlere bir yemek yapacağım deyince hatun hemen dikkat kesildim. Oldum olası İtalyaya karşı bir sempatim vardır zaten.
Önce ekmekleri dilimleyip kızarmaları için fırına atıyoruz dedi. 
Sonra bir kapta küp küp doğranmış domatesler, zeytinyağ,sarımsak,karabiber, taze nane ve tuz ile       ( bizim bildiğimiz domates salatası) hazırlıyoruz dedi.
Kızarmış ekmekleri fırından çıkarınca sıcakken üzerlerine sarımsak sürtüyoruz ve kaşıkla domates sosundan koyuyoruz dedi.
Büyük davetlerde misafirlerinize sunabileceğiniz harika bir davet yemeği dedi.
Güldüm...
Biz bunu misafire yemek diye çıkarsak millet neresiyle güleceğini şaşırır bize dedim.
Ama öyle iştahlı yedi ki canımın çekmesine engel olamadım.
Elbette bir akşam yemeği ya da davet yemeği olarak değil sabah kahvaltısında harika bir atıştırmalık olarak yapmalıyım bunu dedim ve yaptım.
Ve gerçekten kahvaltı için hem görseli güzel hem tadı güzel bir sunum oldu.
Ellerime sağlık...


Yorumlar

Aile Albümü dedi ki…
Kızartılmış ekmek ile domates bu kadar muhteşem durabilirmiydi, harika görünüyor^^