Aamir Khan / Benim Yolum

 

Aamir Khan'ı tanırsınız sanırım. Kendisi Hint sinemasının dünyaya kazandırdığı en büyük dehalardan birisi. Hem oyuncu hem senarist hem yönetmen. Filmlerinin pek çoğu kafamızda yer eden aman şarkılı türkülü hint filmi işte imajından çok uzakta. İzlemeye doyamayacağınız filmleri var. Mesela ben Her Çocuk Özeldir, Ghajini,3 Aptal filmlerini çok severek izlemiştim. Hatta pek çok filmini birden fazla izledim. Ayrıca adam yakışıklı yani. Ve biliyor musunuz 50 yaşındaymış. İnanmak zor gerçekten.
Kitap Khan'ın sinema dünyasına girişini ve yükselişini anlatıyor. Okurken gerçekten etkileniyorsunuz. Hayatınız için umut duyuyorsunuz. Neden olmasın sorusuna cevap arıyor insan. Ben çok beğendim, tavsiye ederim.


Yorumlar

tokideki ses dedi ki…
Aamir KHAN beni Hint filmlerine aşık eden adam. Onun hayatını konu alan bir kitap olduğunu bilmiyordum. Şahsen çok okumak isterim. :)
İyi okumalar...
Evet 3 aptal filminden tanıyıp sevdiğim bir oyuncu ve yaşına şuan inanamadım gerçekten şaşırdım :)
birdysevda dedi ki…
Merakla alıp okumak istediğim bir kitap,tavsiye ediliyorsa hem de en kısa zamanda okuyacağım.