REVANİ


İftarda tatlı yemeden duramam diyorsanız tam benim kafadansınız. O kadar saat aç kal sonra istediğini yeme ne anlamı var değil mi? Şöyle ağzımızı sulandıracak tatlılıkta yanında dondurma ile ikram edilecek bir revaniye kim hayır diyebilir ki...

Benim revani tarifim ertim Leyla'dan öğrendiğim bir tarif. Çok özelliği yok hatta ben bayaa tembel işi yapıp tüm malzemeyi birlikte çırpıyor ve tepsiye koyuyorum. Ama siz önce yumurtaları, sonra şekeri sonra diğer malzemeleri tek tek koyarak çırpabilir daha başarılı bir sonuç elde edebilirsiniz.

Malzemeler:
3 yumurta
3 kahve fincanı toz şeker
3 kahve fincanı irmik
3 kahve fincanı yoğurt
2 kahve fincanı un
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
varsa limon kabuğu rendesi

Şerbet: ( kaynatıp soğutuyoruz)
3 su bardağı toz şeker
4 su bardağı su

Yorumlar

Necla Solen dedi ki…
Hayıııııır, olmazzzz bu tarifi vermeee!!! Bu çok güzel banko bir tarif. Ne zaman yaptımsa herkes çok beğendi. Ellerine sağlık seninde eltinin de:=)))
Çitlembik dedi ki…
Merhaba canım blog keşif etkinliğinden geliyorum hemen takip listeme ekledim seni beni takip edersen çok sevinirim:-)
Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/