BALIK MİSALİ PATLICAN KIZARTMASI

Mübarek Ramazan geldi, hatta bir haftasını yolcu ettik bile. İftar sofraları, sahura kadar muhabbet etmeler, tatlılar,çaylar ve yaz iftarlarının vazgeçilmezi dondurmalar.
Geçen akşam iftarda ağır yemekler istemediğime karar verdim. Böyle hafif hem de lezzetli bir şeyler yapayım dedim. İnternette dolanırken sebze kızartması olsun şöyle mis gibi yoğurt soslu dedim. Mutfağa yol aldığımda amacım karışık sebze kızartmaktı ama patlıcan bana dolabın kapağını açar açmaz göz kırptı. "Diğerlerini boşver benle ilgilen " dedi.
Ben de naptım aldım patlıcanı. Şeritler halinde kestim. Suya koydum. Biraz yumuşak olana kadar haşladım. Çıkan suyu süzdürdüm. Patlıcanları aldım mısır ununa buladım. Sonrada az yağlı tavada balık misali kızarttım. Servis tabağına aldığımda yanına yoğurt koymanın iyi fikir olduğuna karar verdim ve naneli koyu kıvamlı bir sos hazırladım. Beraber muhteşem olduklarını belirtmek isterim. İftarda farklı birşey denemek isterseniz balık gibi kızartılmış patlıcan enfes bir öneri olabilir. Afiyet olsun...



Yorumlar

Adsız dedi ki…
ne güzel olurdu demi ayyy çok güzel görünüyo...
Necla Solen dedi ki…
Ellerine sağlık, çok güzel gözüküyor.
Handan dedi ki…
Teyzemle, kuzenim yapar bunu, bayılırım ben de:-) Ellerine sağlık:-)
Şeplali Şeplali dedi ki…
İadei ziyarete geldim :) çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık
Hüzün Sarisi dedi ki…
İade-i ziyaret. Ellerinize sağlık:)
Sevgiler