YAZ SALATASI

Sağlıklı yaşamak, sağlıklı beslenmek elbette çok önemli. Ama çalışan bir ev hanımı olunca bunu başarmak ekstra çaba gerektiriyor. Eve gelir gelmez aç kurtlar gibi gözümün içine bakan iki çocuk bir de koca olunca en kolay en hızlı ne yapabilirim arayışına giriyorum. Çoğu zaman geçiştiriyoruz öğünlerimizi aslında.

Eve özel televizyon hizmetlerinden birini aldık bir kaç ay önce. Bir sürü değişik kanal var. Zaplaya zaplaya 24 saat yemek yapan yabancı bir kanal buldum. Evde olduğum süre içerisin de aralıksız onu açık bırakıyorum. Adamlar enteresan çoğu zaman garip şeyler yiyorlar. Fakat bir tanesi çok hoşuma gidiyor. Savewithjamie harikalar yaratıyor. Adam hem ekonomik hem de lezzetli ve hızlı yemek yapmayı öğretiyor. Ayrıca sunumu da harika. Yemekleri pişirdiği kaplarla sofraya getiriyor. Herkes ortadan istediği kadar yiyebiliyor. Tam benlik :)

Dün onu izledikten sonra daldım mutfağa. Ve şöyle harika bir yaz salatası yapayım dedim.
Evde semiz otu vardı. Aldım ellerimle doğradım. Kaseye aldım. Üzerine nane, maydanoz, dereotu doğradım. Bir domatesi iri iri kestim.Sonra çörek otu serpiştirdim üzerlerine. Bol sızma zeytinyağı, nar ekşisi ve çok az tuzla işi bitirdim. Hem sunumu güzel hem kolay hem de oldukça sağlıklı oldu.
Eee ne var bunda diyebilirsiniz ama benim için nar ekşisi ve çörek otu salatada bir ilk oldu. Ve biz yemeye doyamadık. Jamie bu salatanın üzerine nar taneleri de koymuştu. Belki denemek istersiniz. Afiyet olsun.

Yorumlar

Handan dedi ki…
Jamie'nin bir de bahçesi vardı, bayılırdım ben ona :D Toplar toplar pişirirdi :)
kedilievin tarzi dedi ki…
eline sağlık.