FikriMühim / Gliss Million Gloss ile Milyonlarca Işık Yansıması

FikriMühim kampanyalarını seviyorum. Bir blogger olarak takip edildiğini bilmek ve yazdıklarına kıymet verildiğini görmek insanı mutlu ediyor.
İşte FikriMühim sayfası da beni unutmayarak onore etmeye devam ediyor.
Gliss Million Gloss ile Milyonlarca Işık Yansıması şampuanları raflarda yerini aldığında zaten dikkatimi çekmiş ve alışveriş listeme girmeyi başarmıştı. Öyle ki oğlumla şampuan yüzünden kavga eder olduk. Anne senin şampuanın çok güzel ben bunu kullanmak istiyorum diye kafasına boca ederek şampuanımı üç günde bitirmeye başladı. Gliss sesimi duymuş olacak ki bana bir koli içerisinde altı adet şampuan yolladı.


Bu şampuanın en sevdiğim yanı saçlarımı yumuşacık yapması ve elbette yaşattığı güzel duygu. İnsan gerçekten ışıl ışıl hissediyor kendisini.
Hepinize tavsiye ederim.

Yorumlar