HAMARAT MIYIM NEYİM :)

Facebook ile olan bağım tartışılamaz :)
Ayara ayar atara atar derecesinde çok seviyorum...
Geçenlerde dolanırken sayfama düşen bir reklam sonucunda kendimi nefis yemek tarifleri sitesinde buldum. Ve Gelin Çantası tarifini okuyunca ben bunu hemen denemeliyim diyerek oğlumla beraber işe koyuldum.
Yalnız ben çalışırken henüz akıllı olmayan telefonumla resimleri çekmeye çalışan oğluşum pek başarılı olamamış :( o yüzden görselleri siteden kullanıyorum...

Tarif oldukça kolay ve oldukça başarılı.

Basitçe bir kek hamuru hazırlamanız gerekiyor öncelikle...

1 yumurta
1 kahve fincanı şeker
1/2 kahve fincanı sıvı yağ
1 su bardağı un
1 su bardağı süt
1 paket vanilya
2 tatlı kaşığı kakao ( ben yemek kaşığı ile koydum daha yoğun oldu)
1 çay kaşığı kabartma tozu

Hamuru hazırlayın ve yanmaz tavada krep yapar gibi küçük küçük tek yüzeyini pişirin. Üstta kalan yüzey göz göz olunca tavadan alıp ağzı açık bir poşete koyun kek kreplerinizi ki yumuşak kalsın.

İçi için krem şanti hazırlayın ama paketinde yazan ölçünün yarısı kadar sütle daha yoğun kıvamlı bir şanti olsun. Sonra kek kreplerini elinize alın ikiye katlayıp arasına bolca şanti ile doldurun. İsterseniz hindistan cevizi ile süsleyebilirsiniz. Dolaba koyun. Çocuklar fırsat verirse soğuduğunda ikram edin. ( bizimkileri hemen yedik )



                                           

Afiyet olsun..Denemeyen kalmasın :))

Yorumlar

öznur öznur dedi ki…
Bende tariflerimi hep o siteden alıyorum bütün tarifler çok güzel... bu tarifide kardeşim yapmıştı yedim ama deneyemedim henüz elinize sağlık...
Necla Solen dedi ki…
Çok güzel gözüküyor, evin boya badana işleri biterse hemen deneyeceğim. Ellerine sağlık:=)
EMİNE ÖZTÜRK dedi ki…
harika bir görüntü.. yapamadım gitti..