FİLM / MUCİZE

Bir filmi kaç kez izleyebilirsiniz? Bence biz Türkler bu konuda oldukça yetenekli bir milletiz. Kemal Sunal filmlerinin, Hababam Sınıfının, Selvi Boylum Al Yazmalım'ın hala aldığı reytinglere bakınca bir filmi defalarcadan bile fazla izleyebildiğimiz ortada.
Son dönem filmlerinde maalesef bu tadı yakalayamıyoruz. İzle geç filmler çekiliyor sürekli.
Mahsun Kırmızıgül'ün çektiği filmlerden hiç birini izlememiş biri olarak Mucize filmi ile tanışmam biraz tuhaf aslında. Amca kızının bu filmi mutlaka abime izlet çok beğenecek demesiyle dikkatimi çekti. Ardahan'lı olmamızdan mütevellit filmin Kars Ardahan'da geçen sahnelerini seveceğimizi tahmin etmiştim. Ancak filmi izledikten sonra filmin bütününe aşık oldum. Tek kelime ile çarpıldım. 6 kez izledim inanın bir 600 kez daha izleyebilirim.


Film egeli bir öğretmenin Kars'ın unutulmuş bir köyüne öğretmen olarak atanması ile başlıyor. Öğretmen köyü, köylüleri seviyor, köylüler de onu. Ve hikaye başlıyor. Filmin adı Mucize olunca enteresan bir şey olacağını tahmin ediyorsunuz ama finale kadar aslında ne olduğunu kestiremiyorsunuz. İçinde o kadar çok farklı mucize var ki filmin büyülenmemek imkansız.


Hele filmde Aziz karakterine can veren Mert Turak mucizenin ta kendisi. Arkadaş o nasıl oyunculuk o nasıl bir şey. Muhteşem.

Filmi sinemada izlemişseniz şanslısınız ama mutlaka dvd olarak evinize alın. İzleyin. İzleyin. İzleyin.
Sadece şu kadarını söylemem yeterli olur sanırım BÜYÜLENDİM...


Yorumlar

hobimanik dedi ki…
merak ettim şimdi en kısa zamanda izleyelim
EMİNE ÖZTÜRK dedi ki…
Mert Turak'ı ben de çok beğeniyorum.