RESİM YAPMAYA ÇALIŞMAK

Hayatım boyunca yeteneklerimi sorguladım durdum. Sesi çok güzel olan bir anne ve babanın çocuğu olarak sesim güzel değildi.Hiç bir müzik aletini çalmayı beceremedim. Ama kardeşim hem sesiyle hem de eline aldığı her müzik aletini çalabiliyor olmasıyla bu genleri kendinde topladığını bana gösterdi.

rahmetli amcam bir ressamdı. Annemin yaptığı karalamalar bile duvarlara asılacak tablolar kadar güzeldi. Ben cinali bile çizemiyordum. İş Teknik derslerinde neredeyse ağlayacak oluyordum. Ne çizim ne el işi hiç bir yetenek yok.

Ortaokulda sevgili ve kıymetli öğretmenim Firdevs Tuncer beni keşfettiğinde kendime biraz güvenim gelmeye başladı. Sen yazabilirsin kızım yaz dedi. Ve o günden beri denemeler, şiirler ve artık blog yazıyorum. Hatta taslak aşamasında olan bir kitabım bile var.

Geçenlerde oğlum evde çok sıkıldım anne deyince hadi resim yapalım dedim. Ve hadi sen beni ben de seni çizeyim dedim. O beni koca kafalı bir patates adam gibi çizdi ama ben onu gerçekten güzel çizdim. Eşime gösterdiğimde inanamadı. Gerçekten güzel olmuştu.
Ve dedim ki benim resim çizmeye başlama vaktim gelmiş. Bundan sonra çizmeliyim. Şimdi ufak ufak karalamalar yapıyorum. Hatta kurs almaya karar verdim bakalım nasıl olacak. İşte size bir örenk bakalım sevecek misiniz?



Yorumlar

necla dedi ki…
Vayyyy cok güzel olmuş bu.....
güneyaras dedi ki…
Güzel olmuş ellerine sağlık
Handan dedi ki…
Çok güzel olmuş.Bence de başlamalısın resim yapmaya.
Havva Peynirci dedi ki…
sevda cancan şimdiki resim öğretmenime göre herkes resim yapabilir:)))
sanat ise yaratmaktır:)))
senin neyin eksik ki?
yaparsın dostum,ha gayret