KÖPÜKLÜ KAHVE KREMASI / NESTLE

Fikri Mühim üyesi olarak bazı anketlere davet ediliyorum zaman zaman.Geçenlerde kahve kreması anketine katıldım. Anket sonrasında bir ürün beklemediğimi itiraf etmeliyim ama Fikri Mühim beni şaşırttı.Kargodan gelen kutu içerisinde Nescafe Classic ile Dünyada ve Türkiye'de ilk olarak piyasaya sürülen bol köpüklü Nestle Coffee Mate vardı.hemen facebook hesabımdan bilgi paylaştım ve denemek isteyen arkadaşlarımın "hadi kahve yapta içelim" tekliflerine maruz kaldım.



  Kahve fincanına paket üzerinde ki tarife göre önce 1 tatlı kaşığı Nescafe Classic, 3 tatlı kaşığı Nestle Coffee-Mate koyup sıcak su ekledim. Karıştırdıkça kahve fincanın üstünde köpük oluştu.Kokusu ise gerçekten oldukça davetkardı :))

Beraber tadım yaptığım arkadaşlarımın ilk yorumları "harika kokuyor ve hımm içimi çok rahat" şeklinde oldu. Şahsen ben de çok ama çok beğendim. Akşam eve gittiğimde kahve sapığı küçük oğlum paketi gördü ve hemen denemek istediğini söyledi. O da gerçekten çok beğendi.



Hepinize bu soğuk kış günlerinde tavsiye ederim. Kitap okurken harika oluyor gerçekten. 


Yorumlar

Necla Solen dedi ki…
Afiyet olsun, ben de denemdim gerçekten yumuşacık içimli bir kahve
güneyaras dedi ki…
içimi çok güzel ve kokusu harikaydı.