FİLM ODASI / TEEN SPİRİT / GENÇ RUH

                                

Okulun inek öğrencisini kimse sevmez :)
Aslında bu daha çok Amerikan gençliğine has bir durum sanırdım. Ancak dün lise birinci sınıf öğrencisi oğlum " notlarımı çok yükseltip, sürekli ders çalışırsam hiç arkadaşım olmaz" diyerek bunun bizim liselilere de bulaştığını gördüm. Bu aslında korkunç bir durum. Çalışkansan sevilmiyorsun. Ne kadar havalı, güzel, yakışıklı ise o kadar çevren oluyor. Yani devir gerçekten ye kürküm ye devri olmuş.

Bugün can sıkıntısı arası bir film izleyeyim dedim yine. Ve Teen Spirit bizde ki ismiyle Genç Ruh filmini seçtim. Tamamen tesadüf eseri. Balo gecesi kraliçe seçilen en popüler kızın ölmesi ve sonrasında gelişen olayları anlatan bir gençlik filmi. İtiraf etmeliyim ki bu tarz filmler için yaşlanmışım ama başlamışken bitireyim dedim.

Gençlerin sevebileceği eğlenceli romantik komedi tarzı bir film. Güzel kızlar, yakışıklı erkekler, ezikler ve popülerler var içinde. Seveceklerdir. izlenebilir.

Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
sevda devir amma değiştirmiş yaşamı!
şaşırtıcı!
derslerinde başarılıysan yandın yani?
çocukların işi de zor
senin de:(