FİLM ODASI / HOBBİT BEŞ ORDULAR SAVAŞI

    

Hobbit 5 Ordular Savaşı filmini nasıl merakla bekledik anlatamam. Serinin ilk iki filmini bir kaç kez izlemiş ve çok sevmiştik. Üçüncüsü de sinemaya düşer düşmez plan yapmaya başladık.
Neyse lafı fazla uzatmayayım filme gittik. 3D film izlemek çok zevkli ancak o gözlükler nasıl pis nasıl ağır arkadaş. Burnumun üzerinde kocaman bir taş taşıyormuşum gibi canımı acıttı.





Film güzel başladı. Görseller çok iyi. Oyuncular harika. Herşey güzel. Ancak son yarım saati ne kadar gereksiz. Sırf uzun uzadıya millet izlesin diye eklemişlerde eklemişler. Son dakikalarda bir an önce bitsinde eve gidelim diye resmen dakikaları saydım.

   

Zaten bu tarz filmleri pek sevmem. Düşünün ki daha yüzüklerin efendisi serisini izleyebilmiş değilim. Ama Hobbit'in görsel güzelliği beni çok cezbetmişti ve ilk iki filmi izlememe sebep olmuştu. Beş Ordular Savaşı'da görsel yönden çok çok iyi. Harika bir masal dünyası yaratılmış. Yaratıklar, Orglar, Elfler, Cüceler harika...Ama sıkıcı...maalesef ben sevmedim...

Yorumlar

Handan dedi ki…
Tam bizim oğlanlara göreydi, ben de sıkıldım. Neyse sıkıldıkça filmdeki ayrıntıları izledim.

Bizim gittiğimiz sinema yenilendi de artık o ağır ve karanlık gözlüklerden kurtulduk, gitmiyordum üç boyutlu filmlere yoksa. Zaten gözlük var üzerine de diğer ağır şey, düşününce bile burnum ağrıdı sanki:-)