FİLM ODASI / HER ÇOCUK ÖZELDİR


Geçen akşam büyük oğlum size bir film tavsiye edeceğim, birlikte izleyelim mi? dedi. Ve film başladı. Bir Hint filmi olan "Her Çocuk Özeldir" filmi. Film disleksi hastası olduğu için ailesi, çevresi tarafından dışlanan ve ciddiye alınmayan bir çocuğun hikayesini anlatıyor.


Aamir Khan'ın başrolünde oynadığı ve yönettiği filmin her sahnesi ayrı bir ders niteliğinde. Anne baba öğretmen kim varsa mutlaka izlenmesi gereken çok özel bir film. Hint filmi deyip geçilemeyecek kadar özel ve güzel. Oynamalı, müzikli sıradan alıştığımız filmler gibi değil. Çok güzel. Herşey dozunda. Mutlaka ama mutlaka izleyin.




Bu filmle birlikte disleksi konusunda dikkat çekiliyor insan. Ben de nette biraz araştırınca disleksi hastası ünlüleri öğrendim, şok oldum. 
Albert Einstein, Mozart, Leonardo da Vinci, Tom Cruise, Walt Disney, John Lennon, Winston Churchill, Henry Ford, Stephen Hawkings, Jules Verne, Alexander Graham Bell, Thomas Edison, Agatha Christie, Dustin Hoffman, Robin Williams, Louis Pasteur, Mariel Hemingway, Beethoven, Sylvester Stallone



Yorumlar

Handan dedi ki…
Three Idıots'daki çocuk bu, eminim çok güzel bir filmdir, ben de bakayım.
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
kesinlikle izlemelisin..çok güzel
Asya dedi ki…
Çok güzel filmdir
İnci dedi ki…
üç saat boyunca ağlar mı bir insan ? ama tekrar tekrar izlediğim filmlerden
Sema dedi ki…
Filmi ben de izledim müthiş bir film
Cahide dedi ki…
harika bir film...