CESARETİN VAR MI AŞKA / FİLM ODASI

Bu soğukta ne yapılır ?
Elinde sıcak kahve yanında sigaran oturup romantik film izlenir. Ben de bu aralar aynen böyle yapıyorum. Rastgele youtube üzerinden film arıyorum ve dikkatimi çeken filmi açıp dizlerimde battaniyemle izliyorum.

Love Me If You Dare yani bizde ki adıyla Cesaretin Var mı Aşka  2003 yılına ait bir film. Fransız yapımı. Orjinal adı Çocuk Oyunu manasına gelen Jeux D'enfants...

Çocukluklarından beri arkadaş olan ve herşeyi oyuna çeviren iki arkadaşın aşk hikayesi. Enteresan...Filmde aşka dair güzel replikler var...

Ama ben en çok kıza bayıldım. Bence fazla güzel...



         


                 

                     Marion Cotillard

Bu aralar sürekli film tavsiyesi isteyen dostlar buda benim size kıyağım olsun..İyi seyirler....

Yorumlar

bAhAr dedi ki…
hayatımın filmidir...Ne özeldir...Hala izlemeyen varsa çok şey kaçırmıştır..saygılar..
İlk fırsatta izliycem çok merak ettim:)