BU ARALAR BEN


Aynı bu karikatürde ki gibi adamlar ya da kadınlar bir işte yetkili kişi olduklarından mütevellit ne isterlerse yapabileceklerini sanıyorlar ya ifrit oluyorum. Okumuşsun ama adam olamamışsın demek istiyorum yüzlerine haykırarak. 

**********************************************************************



Doymuyorum bir türlü. Diyet yapmam lazım dedikçe sanki inadına beynim onuda ye bunu da ye diye komut yağdırıyor bana. Sihirli değneği yiyebilecek konumdayım. Allah sonumu hayreylesin...

*********************************************************************


FarmVille'den kurtulmuştuk ne güzel.Şimdi durup dururken bu HayDay dene oyunu kim icat etti arkadaş. Deli gibi hayvan besleyip, ekin ekip, sipariş yetiştirmeye çalışıyorum.Geçen tabletten sileyim kurtulayım dedim elim varmadı bir türlü....

*******************************************************************





Yorumlar