OKUMA ODASI / GECE FISILTILARI

Geçen gün işten eve giderken dolmuş durağında yere düşmüş bir kitap gördüm. Kitaplara dayanamam sağıma soluma baktım kimse yoktu. Birileri düşürmüş olabilir diye düşünerek sahibi olabilecek kişileri araştırdım ama etrafta kimse yoktu. Eğildim aldım. Önce durakta doğru düzgün bir yere koyayım yazıktır dedim. Sonra kitabın toz toprak içinde olduğunu anlayınca atılmış bir kitap olduğuna kanaat getirerek el koydum. Eve geldikten sonra kapağını temizledim. Ve hemen okumaya başladım. Judith Mcnaught'a ait Gece Fısıltıları....İlk sayfadan itibaren beni içine çekti. Küçük bir kasabada polis olarak çalışan Saloan'ın macerasına ortak oldum. Kitabı sevdim. Sizlere de tavsiye ederim. Kafanızı yormayacak, dinlendirici kitaplardan bir tanesi.


                                 




Yorumlar

parıldayan çiçek dedi ki…
Biz bir ara gezinen kitap yapmıştık. Banka,masaya kitap bırakırdık. sizin yazıyı okurken aklıma geldi.Sizin gibi kitap seven insan düşmüş ne güzel.
Necla Solen dedi ki…
Bence o kitap atılmadı, biliyorsun ki yurt dışında da okuduğun kitabı cafede, otobüste, metroda herkangibir yerde burakıyorsun. Başkası onu alıp okuyor o da bir yere bırakıyor. Böylelikle o kitap elden ele okunarak geziyor. İlk duyduğumda çok sevmiştim bu fikri ama hiç öyle bir kitap elime geçmedi. Sen şanslısın:=)