BİNGO / ŞARTLI ŞURTLU TEMİZLİK


FikriMühim sayfasını bilmeyen var mı? Ben can arkadaşım Necla sayesinde tanışmıştım bu web sayfasıyla. Üye oldum. Çeşitli kampanyalar ile müşterinin memnuniyet düzeyini ölçmeyi hedefleyen bir web sayfası. Anketlerle olsun, tanıtım numuneleri ile olsun piyasada yer alan ürünler hakkında sizin fikirlerinizi birinci ağızdan duymak istiyor. Olumlu veya olumsuz.


Bana da geçenlerde mail olarak gelen bir anket çalışmasına katılmak nasip olmuştu. Soruları cevapladım. Bir kaç gün sonra kargo ile tanıtım numuneleri göndereceklerini söylediler. Ve tatatatammm...Kargom elime ulaştı. Kutu tasarımına bayıldığım kargo paketinden Bingo Çamaşır Suyu Mutfak, Bingo Krem Mutfak, Bingo Matik Sıvı Deterjan, Bingo Krem Banyo ve Bingo Çamaşır Suyu Banyo ürünleri çıktı.

Denedikten sonra size nasıl olduğunu anlatacağım...Görüşürüz...Ben temizlik yapmaya gidiyorum :)

Yorumlar

Sena Dursun dedi ki…
sunum çok güzel :) keyifli temizlikler
Necla Solen dedi ki…
Eeee tabii o kadar gezmenin sonunda ev temizliği seni bekler:=)