PEK YAKINDA

                   

Filme gittim. Bayıldım. Çok sevdim. Çok sıcak bir kere. Herkese dokunabilecekmişsin gibi bir his veriyor. Mesela Cem Yılmaz sanki o değilde etrafından biriymiş gibi samimi. Filmin müzikleri harika. Mehmet Güreli'nin artık gençler içinde bir keşif noktası olmasını sağlamış. Kaç gündür face sayfamda Güreli paylaşımları görüyorum.

  Cem Yılmaz'ın filmde yaptığı göndermelere bayıldım. Akıl Oyunları'dan Russel'a yaptığı gönderme harikaydı bence. Her şey çok güzel olacak, acımayın yetime süperdi valla. Avatarda'ki o ağacın o olduğunu da benim filme beraber gittiğim arkadaşlardan kimse anlamamış :=)

                                  

Zafer Algöz beni benden aldı. Kesinlikle harika ötesiydi. Herkes film sonunda büyük oyuncu hakikaten dedi durdu. Test ettik onayladık yani.
Cem YILMAZ filmlerinin arasında en sıcak olanı sanırım bu. Ama en komiği değil baştan söyleyeyim de. Aynı ekip oynuyor, Kızlar dışında yabancı yok filmde. Ailece gidilip izlenebilecek, eğlenceli bir film. Ben tavsiye ederim.

Yorumlar