İZLEMEDEN GEÇME

Dünyanın kirletmediğimiz hiç bir köşesi kalmadı artık.
İnsanoğlu olarak dünyaya geldiğimizden beri yakıp yıkmadığımız, incitmediğimiz canlı kalmadı sanırım.
İnsanlık tarihi yıkımlar, savaşlarla dolu.
Halbuki daha güzeli, daha kullanışlıyı yapmayı da biliyoruz. Ama hayır biz bizden başkasına yaşam hakkı tanımıyoruz ki daha düşünceli olalım.
Sokakta ki kediyi sevmeyelim, çiçekleri koparalım, hayvanları sırf zevk için öldürelim, suyu bitirelim, çevreyi geri dönüşümsüz kirletelim, ağaç dikmeyelim. Ne gerek var burda hayat biterse gider uzayın başka bir köşesinin içine ederiz.



Yukarıda sizlerle paylaştığım filmi blog sayfalarını gezerken gördüm. İsmini hatırlamadığım bir blogger arkadaşım paylaşmıştı. İzledim. Bir kez daha insanlığımdan utandım. Çocuklarıma izletmek üzerede kaydettim. Şimdi sizler de izleyin istiyorum. Aman canım nolcak ki deyip sağa sola attığımız şeyler başka canlıları bakın nasıl yokediyor. Ne olur biraz daha insan olsak!!!

Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
bu umursamaz insanlar her yerde var,otobüs durağına yürürken,adamın biri pet şişe suyunu içti bitirdi,savurdu attı.
her 10 metrede bir çöp kutusu var neredeyse!
o ...... ile ben aynı şehri paylaşıyoruz,yaşarken içine...... seyredip bişey yapamıyoruz!