ÇOCUK OLMAK

Çocuk olmak her yaşta güzeldir.
Sonraki saniyeyi hesaplamadan, içimden geldiğince davranmak demektir çocuk olmak... Özgürce burnumu karıştırabilmek, mahalle duvarına korkusuzca işeyebilmektir çocuk olmak  
Çocuk olmak, annemin tabakla arkamdan dolaşması, sebze veya et yemiyorsun diye bana kızması, oyun oynarken sırtıma ter bezi koyması demektir. Yolda hızlı hızlı yürüyen babama yetişebilmek için her 10 saniyede bir depar atıp, yine de geride kalmaktır çocuk olmak 
Çocuk olmak, bir dilim sarelleli ekmeği dünyalara değişmemektir...
Kapının önünde yeni icatlar peşindeyken, içeriden kuzuum diye seslenen anneme, meee diye cevap verebilmektir çocuk olmak 
Çocuk olmak, çocuk olup büyümeyi istemek ve büyüyünce çocukluğunu özlemek, en güzeli ise her yaşta çocuk kalabilmektir  Not: Arabalarıma sulananı vururum 





***************************************************************

Yazının sahibi Ümit adında bir arkadaşım. Kendisine blog açması konusunda çok ısrar etmeme rağmen bunu yapmamış biri. Harika şiirleri ve hayata farklı bir bakış açısı var. Aslında yazsa okunacak bir adam. Ben de bu yazısını çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim.

Yorumlar

Emrah Ozdemir dedi ki…
Süreki yapılan hataları düzelten birilerinin olmasını atlamışsın ama :D O da büyük bir nimetti. Şimdi bir hata yaptın mı uğraş dur :(

Bu arada arabaların hepisini oynamak isterdim. :D Ha

Teşekkür ederim bu güzel yazı için :)
EMİNE ÖZTÜRK dedi ki…
Merhabalar, blogumda ödülünüz var kabul ederseniz sevinirim sevgiler..