KISKANIYORUM İŞTE BANANE

Sonbaharla birlikte evde geçirilecek zamanda artıyor haliyle. İşe git eve gel çocukların ödevlerine yardım et derken bir bakıyorsun saat akşamın körü olmuş oluyor zaten.
Evde sıkılmamak için birşeylerle uğraşsam istiyorum. Facebook sayfamda o kadar hamarat arkadaşım varmış ki inanamıyorum. Keçe yapanlar mı dersiniz, sabun yapanlar mı, dikiş dikenler, çiçek yetiştirenler, her şeyi yetiştirip birde üstüne üstlük sınırsız eğlenenler. Valla hepsine gıpta ile bakıyorum.

Mesela TAŞ BOYAMA fikri Semiha sayesinde hoşuma gitmeye başladı, çok işlevsel olmasada oldukça eğlenceli görünüyor. Bakın:

 
Sonra daha önce de paylaşmış olduğum ayak süsleri Nu-Pa lardan ben de yapmak rengarenk giymek istiyorum. Nedense elim bir türlü varmıyor :(
Bu arada ilgilenenler için tekrarlayayım bu güzellikler Yalova'da Doğansoy Pasajı içerisinde Kontes'te satılıyor.
 

Keçe işini artık yapmayan yok sanırım. Ben de evimde ki krem koltuklarımın üzerine hareket katacak eve biraz neşe getirecek yastılar yapmak istiyorum.
Tekrar hatırlatma Keçe Çocuk Doğansoy Pasajı'n da uğrayabilir bu güzelliklerden sizde alabilirsiniz.

 
Dikiş konusunda çok yeteneksiz hatta sıfır yetenekli olduğum halde Necla ' yı kıskanıyorum ve onun gibi bende döktürmek istiyorum :)
Necla kim mi? TIK TIK
 
 
Eltim gıda mühendisi olabilir, işinde de çok iyi olabilir evet ama yaptığı enfes kurabiyeleri ve pastaları kıskanmamak imkansız. Ben de yapmak istiyorum işte :=)
 
 
Ve bir de deli gibi tatil yapanlar sizi kıskanmamak için çok dirensem de olmuyor. Biz yılda 15 gün koştura koştura tatil yaparken sizin yılın kaç ayı deniz kum güneş ya da rakı balık ayvalık modundasınız yahu :)
 
 
 
 
 

 



Yorumlar

Emrah Özdemir dedi ki…
O deniz taşlarından ben bir sürü bulup denizde sektiriyorum :D Böyle birşey yapmak hiç aklıma gelmedi benim :( Güzel eserler hepsi .Emeğine sağlık.
Necla Solen dedi ki…
Seviyorum seni özgür ruh;)Senin sosyalligini,asiligini seviyorum.Siirlerini yazilarini seviyorum...Ince espiri yetenegini seviyorum..
Handan dedi ki…
Ben de kitap yazarlarını kıskanıyorum, bir de enerjisi bitmeyenleri çok kıskanıyorum:-)
mor incir dedi ki…
Taş boyamalar çok güzel,ben de çok beğeniyorum yapılanları..Herkesin hobisi olmalı bence,herkes bir şeyler yapsın :)
leyla ünlü dedi ki…
Canım benim hepimiz bişeyleri kıskanıyoruz işte. Bende okuyorum ama senin okumanı kıskanıyorum. Seviyorum seni de okumanıda.