KASTAMONU

                         

             

Kastamonu bizim için bir güzergah şehri idi. Sinop'a giderken içinden geçilen Sinop'la kıyaslanamayacak kadar kırsal bir kasaba havası taşıyan büyük ama küçük şehir. Ancak !!!
Kastamonu şehri almış yürümüş arkadaş. Bir şehirden isteyebileceğiniz her şey var. Alışveriş merkezleri, eğlence, temizlik, tarih, doğa...Vallahi bayıldık.
Biz bir gecemizi geçirdik Kastamonu'da. Akşam Kışla Parkında müzikli bir mekanda oturduk, çayımızı içtik. Oldukça keyifliydi. Etli ekmeğine diyecek yok zaten.

                                                

Taşköprü'den geçerken sarımsağımızıda aldık. Kışlık sarımsak kilosu 5 Tl.
Bir tatil için merkezi tercih edilmez ama sahil boyunca dizili ilçeleri ile deniz tatili de yapabileceğiniz güzel bir Karadeniz şehri. Valla ben çok sevdim bu sefer belki yolunuz düşerse sizlerde seversiniz.



                                                              


Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
memleketim benim sevda:)
teşekkürler yayına aldığın için
yeni blogerlık dönemimde benim de memleketim inebolu için yayınım olmuştu,
belki ilgini çeker http://kedilievintarzi.blogspot.com.tr/2013/11/sizi-bir-yolculuga-ckaraym-istedim.html
bu arada yayınını kendi facebook sayfamda paylaşıyorum
sevgiler
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
canım yazını okudum tamamen sana katılıyorum..Memleketin gerçekten çok güzel..sevgiler
Emrah Özdemir dedi ki…
O ilk resimdeki mermi taşıyan teyzeler çok etkiledi :( GÖzleme ve aşağıdaki 3 resim gerçekten çok güzel :D Emeğinize sağlık efendim.
güneyaras dedi ki…
Güzeldir benim memleketim