PROFİTEROL SEVMEYEN VAR MI?

Türk tarifi - Profiterol

Sizde de benim gibi çikolata manyaklığı varsa bu enfes profiterolü sevmeme şansınız yok. Ama her zaman hamuruyla uğraş ya da dışarıda yemekle olmuyor. İnternette dolanırken bir tarif buldum çin işi profiterol yapmışlar :)) ne yalan söyleyeyim harika olmuş...Denedim oldu...

Malzemeler:
·         1 paket  tuzsuz  etimek
·         1  litre  süt
·         1  su bardağı toz  şeker
·         1  su  bardağı  un
·         1 paket  krem şanti
Çikolata  Sosu  İçin:
·         2 su bardağı süt
·         2 çorba kaşığı un
·         1 çay bardağı toz şeker

·         2 çorba kaşığı kakao
hazırlanışı:
1.       Etimekli  ufak  parçalara  bölüp servis  edeceğiniz  kuplara  alın.
2.       Süt,un  ve  şekeri  tencereye  alıp  karıştırın  ve orta  ateşte  sürekli  karıştırarak  göz  göz  olana  kadar  pişirin.
3.       Pişen  muhallebiye  1 paket  şantiyi  toz  halinde  ekleyip  karıştırın  ve  etimeklerin üzerine  paylaştırın.
4.       Çikolata  sos  için   tüm malzemeleri  bir  kap  içine  alıp  karıştırın  ve  koyulaşınca  ocaktan alıp  ılınmaya  bırakın.
5.       Ilınan  çikolata  sosunu  muhallebinin  üzerine  paylaştırın  ve  dolapta  soğumaya  bırakın.
6.       Dövülmüş  Antep  fıstığı  serpiştirip  servis  yapın.

              NOT: Tarif umutsepeti.com 'dan


Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
soruna cevap veriyorum;yok!:)))
eline sağlık
Emrah Özdemir dedi ki…
Ben çok severim :D Eline sağlık efenim.
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
teşekkürler arkadaşlar